Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olin toinen nainen yli kaksi vuotta. nyt se on loppu.

Vierailija
24.08.2010 |

toisaalta olen erittäin surullinen, tämä mies oli sielunkumppanini (en ikinä uskonut moiseen soopaan, mutta nyt pakko), enkä koskaan ole ketään miestä rakastanut kuin häntä. toisaalta olen onnellinen, että tilanne loppui, tuhlaisin vaan oman elämäni roikkumalla tommosessa suhteessa.

tokihan haluaisin vapaan miehen joka rakastuisi minuun ja jonka kanssa voisi seurustella vapaasti.

siinä uuden miehen etsimisessä on vaan hankaluutensa, olen yh,teen kolmivuorotyötä, joten lapset läsnä, isänsä ei halua juurikaan heitä tavata ja en todellakaan halua lapsiakaan kenellekkään ukolle esitellä ennenkuin olen suhteesta varma.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimessa, ihan niin kuin eilenkin ja pyysi huomenna syömään. katsotaan.

Vierailija
2/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan nuoria olimme, mutta se rakkaus oli todella suurta ja vetovoima vai mikä lie oli jotain aivan käsittämätöntä. en ole koskaan kokenut vastaavaa, enkä tule kokemaan.

olen kuitenkin ollut kohta 15v aviomieheni kanssa, enkä koskaan voisi pettää häntä tms, vaikka tämä nuoruuden rakkaus tulisi tai jotain.

elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sama henkilö joka muutama viikko sitten kirjoitti aloituksen tästä? Se kirjoittaja joka oli kysynyt mieheltä onko tämä vaimonsa kanssa velvollisuudesta tms? Miehellä oli pari teini-ikäistä lasta ja vaimokin kai tiesi suhteesta?

Jos olet niin onnea. Nyt tunnet surua, mutta pitemmän päälle ymmärrät että mies vain käytti sinua hyväkseen. Jos olisitte todellisia sielunkumppaneita, mies olisi jo jättänyt puolisonsa ja tullut luoksesi.

Olethan tämänkin miehen löytänyt, miksi et siis löytyisi uutta vapaata miestä.

Vierailija
4/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen erittäin varma että mies ei minua hyväkseen käyttänyt. kukaan ei voi tietää millainen meidän suhteemme oli. se ei todellakaan ollut pelkkä seksisuhde vaan niin paljon enemmän.

olen niin surullinen ja itkettää, mutta tiedän että näin on paras.

Vierailija
5/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet yh, kolmivuorotyössä ja lapset läsnä? Etkä voinut miestä lapsille esitellä, koska tämä oli toisen. Töissäkö?

Vierailija
6/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisyrittäjä, joka ei tehnyt töitä, oli päivät kotona, muut hoitivat työt hänen puolestaan.

kävimme toki ulkomaillakin, tallinna, tukholma ja yksi kahden viikon reissu etelään. mutta näistä ulkomaanreissuista tuli se ongelma. olisin halunnut edelleen mennä, mutta elämä ei kuulema näitten reissujen jälkeen kotona oikein sujunut. vaimohan tiesi meidän suhteesta. kiitos mun paskan exän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi