Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äsken citymarketissa

Vierailija
27.06.2010 |

joku nainen ihan pokkana vei meidän ostoskärryt. Paineli pitkin käytävää. Kun mieheni meni asiasta sanomaan, nainen naureskeli vaan että on juhannus vielä päällä.....

Eikö ihmiset oikeasti katso mitä tekee? Tämänkin naisen omat kärryt oli kukkuroillaan ja meillä vaan muutama tavara.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai tuo nyt niin vakavaa ole :D

Vierailija
2/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt ja mun kärryt on joku vienyt.

sitä sattuu, ei ehkä sun täydellisessä pikku maailmassa, mutta noin niinku globaalisti on aika yleinen tapaus.

toivottavasti pääset yli tästä, jos ei vertaistukiryhmää löydy, voithan aina leikata plussakortin kahtia etkä enää ikinä mene cittariin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaupassa puhuin olkapääni ylitse luulen, että mieheni seisoo vieressäni. Kun käännähdin niin huomasin vieressä olevan miehen olevan aivan väärä. Molempia alkoi naurattamaan. Jos tämä olisi sinulle sattunut niin olisitko luullut, että yritän miehesi viedä :)

Vierailija
4/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni löysi itselleen uuden miehen. Kerran sitten, ollessani jo vallan toisessa työpaikassa, sain häneltä oikein kauniin ja romanttisen tekstiviestin. Vastasin jotenkin siihen tapaan, että olisin kovin otettu, jos joku lähettäisi minulle samallaisia, mutta arvelisin että nyt erehdyit numerosta.

Väittäisin että hyvällä tahdolla ja lämpimällä huumorilla moni töppäys saa asiaankuuluvat mittasuhteet: sattuuhan noita. Onneksi.

Vierailija
5/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, joka sen nappasi, tajusi vasta korin perään hyökättyäni, että hänhän oli oikeesti kärryjen kanssa liikenteessä :) Musta juttu oli vain hassu, ei mitenkään hermostuttava.

Vierailija
6/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen puhunut vaikka missä vieraille ihmisille kun olen luullut oman miehen olevan siinä.

Menikö miehesi rääkymään tälle naiselle?

Vierailija
7/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erehdyksessä ostoksia vieraan miehen kärryihin. Hän oli aivan pelästyneen näköinen, kun huomasin erehdykseni. Myöhemmin seuraili minua katseellaan, kun muualla myymälässä näki. Enkä ole mikään sotanorsu, päinvastoin.

Vierailija
8/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäkin on nimittäin sattunut... tosin silloin viejänä oli ilmeisen höpsähtänyt vanhus, eli ei siinä vihainen voinut olla

Vierailija
9/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii ite päättää mitä laittaa ruuaks, ku kyttää et toiset saa ostokset kerättyä ja sit vaan käy nappasemas ne:-) Noin mä teen ens kerralla, säästyy kauppalistojen pähkimiseltä.

Vierailija
10/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa suht sama määrä tavaraa kuin omissa. Mutta että ottaa kärryt joissa on huomattavasti vähempi kuin omissa. Sitä on vaikea käsittää, vai eikö oikeasti muista kuinka paljon tavaraa on haalinut kärryihin.

Vierailija
11/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostoksineen, ennenkuin ne on maksettu.

mä olisin varmaan voinut työnnellä joskus jopa vääriä rattaita tai vaunuja, kuhan ne kädet jollekin tsongalle saa ja siitä lähtee.

humoristista lähinnä

Vierailija
12/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi niissä ei ollut lasta, äiti olisi varmaan tän perusteella luullut kaappariksi, olkoonkin että mulla oli oma lapsi ja samanväriset rattaat mukana...

Vierailija
13/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä varmaan kaamea rikos. Pyysin kyllä anteeksi ja keräsin kamat pois.

Vierailija
14/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä nolompaa vahinkoa on hankala löytää. ;-)

Istuttiin miehen kanssa vierekkäin juhlissa ja oltiin käyty hakemassa ruokaa buffapöydästä. Katsoin sivusilmällä että mies on ottanut lautaselleen kalaa josta ei pidä ja mietin että on vahingossa ottanut. Päätin sitten auttaa "miestä mäessä" ja otin kalat lautaselleni sanoen "mä otan nää sun kalat".

No kyseessä ei ollut mieheni. Mieheni istui toisella puolellani. Kyllä nolotti. Ap:n tapaus ei ole mielestäni tällä historialla ollenkaan paha.

Vierailija
15/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mieheni kanssa kalamarkkinoilla ja useassa kojussa oli maistelulautanen. Niinpä erään kojun kohdalla otin muutaman muikun ja tuikkasin suuhuni. Käännyin saman tien pois ja myöhemmin mieheni kertoi, että tuon lautasen ostanut mies oli katsonut hämmentyneenä minua... ei siis ollut maistelulautanen vaan jonkun annos... että jos ko. mies käy täällä palstalla, niin pahoitteluni, oli ihan vahinko :).

Vierailija
16/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin hoitajien kanssa ja kädellä ohjailin lähellä seisonutta lasta naulakoille pukemaan.

Erehdyksiä hei sattuu kaikille, kun huomio on kiinnittynyt muualle.

Vierailija
17/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mieheni kanssa kalamarkkinoilla ja useassa kojussa oli maistelulautanen. Niinpä erään kojun kohdalla otin muutaman muikun ja tuikkasin suuhuni. Käännyin saman tien pois ja myöhemmin mieheni kertoi, että tuon lautasen ostanut mies oli katsonut hämmentyneenä minua... ei siis ollut maistelulautanen vaan jonkun annos... että jos ko. mies käy täällä palstalla, niin pahoitteluni, oli ihan vahinko :).

vieraalle miehelle syomisesi vai oliko hiljaa hyvillaan kun kun tuli vaimo syotettya ilmaiseksi?

Vierailija
18/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tunnu enään yhtään niin nololta kun itse kerran laitoin appelsiineja vääriin kärryihin ja tokaisin jotain kunnes huomasin että ei ollut minun mies eikä minun kärryt:) kyllä nolotta mutta molemmat vaan naurettiin.

Vierailija
19/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaellan kyllä niin ajatuksissani usein kaupassa, että hyvin voisin ottaa kärryt jotka ovat ihan täynnä vaikka omani olisivat tyhjät..

Vierailija
20/20 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leluosastolla kaupan kärryjä työnnellen... (siis sellaisia, jossa oli myyntiin menevää tavaraa, hinnoittelukone ja kasa hintalappuja.) hieman hävetti kun huomasin, olin kiertänyt aikamoisen lenkin. Omani =) löysin leluosastolta myös, ja niissä kökötti mun käsilaukkukin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän