Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pienirintainen, mutta D-kuppi on liian pieni!?

Vierailija
24.08.2010 |

Ympärys on 75cm. Monissa liiveissä mallit loppuu kokoon D (joissain jopa kokoon C). En ole mitenkään isorintainen, mutta monesti 75D:n kuppi on liian pieni! Omituinen ongelma. Onko muilla?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap:lle kerran D-kuppi on pieni ja tarvitsisi E-kupin, miten rinnat voi olla pienet?!

t. 80B

mistä lähtien D kuppi on ollut pieni???

Vierailija
2/30 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin käyttänyt 75/80C liivejä, mutta aikaisempaa paljon pienemmät rintani (mallia nahkalätyt) olivatkin kokoa 70D.

Kuppihan noissa on aika sama, ympärys vain eri.

D-kuppi 70-senttisessä on eri asia kuin D-kuppi 90-senttisessä.

t. B80-A85, pituutta 177 ja painoa 70.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todellakin pieni koko. Siinä se kuppi on paljon pienempi kuin vaikka 80D:ssä. Pienellä ympäryksellä vasta joku E tai F alkaa olla iso, niin että voi oikeasti sanoa olevansa isorintainen.

Tekin AA-kuppiset, ootteko varmoja että se on oikea kokonne. Menkää liiviliikkeeseen, voitte yllättyä..

Vierailija
4/30 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varmasti mitannut ympäryksen oikein?

mulla oikea koko on 70 E, mutta koska sitä ei ikinä ole missään marketissa, vain erikoisliikkeissä niin usein ostan 75 D.

kokeile 70 E/F:ä?

Vierailija
5/30 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha 75A ion imetyksien jälkeen 70D tai 70C...

Painoa +2 kg.

on todellakin pieni koko. Siinä se kuppi on paljon pienempi kuin vaikka 80D:ssä. Pienellä ympäryksellä vasta joku E tai F alkaa olla iso, niin että voi oikeasti sanoa olevansa isorintainen.

Tekin AA-kuppiset, ootteko varmoja että se on oikea kokonne. Menkää liiviliikkeeseen, voitte yllättyä..

Vierailija
6/30 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintoja on erimallisia, ja erilaisille rinnoille käy erilaiset liivit. Mulle ei tietynmallisissa rintsikoissa riitä mikään koko, aina tulee rinnat yli. Kokokuppisissa sit riittää pienempikin koko, koska rinnat pysyvät siellä kupeissa eivätkä karkaa.

Voisiko sulla olla se ongelma, että tykkäät jostain push up-mallisista tms. ja ne tuntuvat pieniltä, koska ne ovat vain väärän malliset rinnoillesi?

Koska jos sulla on pienet rinnat kuten sanoit, niin ei kokosi mitenkään voi olla 75E. Mulla on 70F ja rinnat on isot. Niin isot, että miehet usein huomaavat ne vaikken niitä mitenkään korostaisi. Valitettavan usein saan huomiota miehiltä rintojeni takia, suoraan sanovat että upeat isot tissit.

Vierailija
7/30 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koko 80D ja mulla on todella pienet rinnat, menee kevyesti oman nyrkin sisälle. Menin oikein liiviliikkeeseen kun pienet rinnat ei mahtunut 80C liiveihin. Olen lähes lauta ja mun koko 80D, hullua?

Vierailija
8/30 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käytin vuosia kokoa 75A/B, mutta jossain vaiheessa opin, että oikea kokonihan onkin 65C.

Niitä saa sitten tilata ulkomailta. :(

Rinnanympärys mitataan muuten aika alhaalta, siis ei sieltä yläselästä. Monilla naisilla se rintsikan takanauha on AIVAN liian korkealla. Jos nauha puristaa selkään makkarat, se on liian korkealla! Sitä näkee tosi usein.

Vierailija
9/30 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isorintainen, mutta kuppikoko vaihtelee D:sta F:n. Vuosia ostin rintsikat vain erikoiskaupoista, mutta nyt bikiniostosten aikana löysin ihania rintsikoita halvalla KappAhlista!

Vierailija
10/30 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla se rintsikan takanauha on AIVAN liian korkealla. Jos nauha puristaa selkään makkarat, se on liian korkealla! Sitä näkee tosi usein.

Peruskuvio on se, että ostetaan liian isolla ympäryksellä olevat liivit ja usein liian pieni kuppikoko, tulee ne tuplatissit ja höllyvä kerros kupin reunan päälle.

Sitten ne liivit nousee takaa ylöspäin (kun on liian löysä ympärys ja olkaimia säädetään lyhyemmiksi, ettei lerpsota ja että saadaan ne liian pienet kupit peittämään tissit paremmin. Samalla usein kupin alareuna ei enää ole rintakehässä kiinni, vaan ilmassa.

Useilla oikea ympäryn on 10 cm vähemmän kuin luullaan. Se on napakka, mutta sen tarkoitus on olla suorassa rintojen alla, ei kuten ylhäällä kuvasin.

Makkarat tulee kyllä molemmilla tavoilla, jos löydää on tarpeeksi.

Vierailija
11/30 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rintaliivien kuppien keskikohdan tulee olla rintakehää vasten, ei ilmassa kahden rinnan välissä. Usein liian pieni kuppikoko isolla ympäryksellä saa kuppien välin nousemaan rintojen välissä irti rintakehästä.

Vierailija
12/30 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan koko riippuu mallista, mutta koko mulla on nykyään yleensä 75DD tai E. Taitaa mulla on myös yhdet 70F:t.

Joissain malleissa koot menee D:stä DD:en ja F:ään (eli E jää välistä), joissain D:sta E:hen.

Mulla ei ole mitenkään isot rinnat, aika keskikokoa varmaan. Tiedän, että käytän oikeaa kokoa (ystäväni on liivimyyjä.) Hyvin istuvia malleja on vaikea löytää, enkä pysty pitämään yhtään huonoja. Kun löydän harvoin hyvän mallin, ostan niitä ison määrän kerralla.

Vierailija
13/30 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon mittauttanu enkuissa itseni, kokoni on 85J/JJ riippuen mallista. Ja kaveri on mittauttanut itsensä suomessa, kokoon 85A.No kupeissa on tietty huima ero, mutta toi ympärys mitta tässä ihmetyttää. Kaveri meinaa painaa 70kg ja minä 107kg ja ollaan saman pituisia. Ja molemmilla muka oikean kokoiset liivit :D kaverin istuvuudesta en tiedä mutta omani ainakin istuvat kuin vaetut :)

Vierailija
14/30 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon mittauttanu enkuissa itseni, kokoni on 85J/JJ riippuen mallista. Ja kaveri on mittauttanut itsensä suomessa, kokoon 85A.No kupeissa on tietty huima ero, mutta toi ympärys mitta tässä ihmetyttää. Kaveri meinaa painaa 70kg ja minä 107kg ja ollaan saman pituisia. Ja molemmilla muka oikean kokoiset liivit :D kaverin istuvuudesta en tiedä mutta omani ainakin istuvat kuin vaetut :)

Vierailija
15/30 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Push-up liiveillä ja toppauksilla noista saisi varmasti ison näköiset rinnat. Sitä paitsi yksi kikka on käyttää yhtä kokoa liian pientä kuppia. Ei holluwood-staroillakaan ole oikeesti niin isot rinnat kuin miltä ne näyttää punaisella matolla.

Vierailija
16/30 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kuvittelet. Mene asiantuntevaan liiviliikkeeseen, josta löytyy myös isoja kokoja ja anna myyjän auttaa sinua oikean koon löytämisessä. Saatat yllättyä positiivisesti, kun rinnat näyttää paljon paremmilta oikean kokoisissa liiveissä :)

Vierailija
17/30 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuo on ainoa malli joka sopii tätä nykyä (aikaisemmin ostin vastaavaa mallia Anttilasta, mutta lihoessa loppui koot kesken)

Liivit löytyvät "T-paitaliivi"-osastosta. Näissä on kokoja pienestä ympärysmitasta isoonkin kuppiin (löytyy 75DD, tosin itsellä nyt käytössä 85DD) Eikä ole kalliit.

Lindexin valikoima on minusta yllättävän hyvä ja monipuolinen.

Vierailija
18/30 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintsikoita on vaikea löytää. En ole koskaan löytänyt halpismerkkejä, vaan yli 50 e pitää aina maksaa.

Siis onko rinnanympäryksesi 75 cm? Vain onko 75 cm tuo ympärys, joka on rinnan alapuolella?

Vierailija
19/30 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkuvat riippitissit. ja kun keräät kaiken sen lättänahan säkkiin,niin se tuntuu,kuin olisi isommat.......

Vierailija
20/30 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat sellaiset leveät, siksi tuntuu, ettei deehen mahdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme