Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan pieraissut mieheni aikana. Yhdessä 8v.

Vierailija
23.08.2010 |

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen. Mut iästä se ei voi johtua, olin 28v kun synnytyksen jälkeen kävi juuri näin!

Vierailija
2/53 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti, jokainen pieree joskus. Normaaliin suolentoimintaan kuuluu noin 15- 20 pierua päivässä.

Mä tiedän yhden todella fiinin ja hienostuneen leidin, joka todellakaan ei piere kenenkään läsnäollessa. Mutta tosin kerran sattumalta satuimme olosuhteiden pakosta nukkumaan samassa mökissä ja voin kertoa, että sekin leidi kyllä pieri. Sitä se teettää kun pidättää koko päivän... Kyllä mulla oli niin hauskaa aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti herättyäni.

Naurettiin molemmat ja heitettiin herjaa toistemme pieremisistä koko aamu.

Mies ei ainakaan ole mikään sanomaan, koska pieree usei rakastellessa ja lähes aina, kun kömmin saman peiton alle.

Ihminen vaan tuottaa tietyn määrän kaasuja vuorokaudessa.

Vierailija
4/53 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jopa paskonut housuun(ja usein) mieheni lähettyvillä!!!

T. Cu:ta sairastava

Vierailija
5/53 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jopa paskonut housuun(ja usein) mieheni lähettyvillä!!!

T. Cu:ta sairastava

Vierailija
6/53 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana :( Olen revennyt suolesta 2x, joten pieru ei vain pysy sisällä. Se ei edes varoita etukäteen.

Vierailija
7/53 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin lienee terveellistäkään... Kyllä miehesi varmaan tietää, että naisillakin joskus kaasu urkautuu ja peräsuolesta tulee jopa kakkaa,hui! Älä totuta miestäsi moiseen, vaan anna pierun tulla.

Ja kyllä, osaan olla tarvittaessa mpäästelemättä, mutta kyllä oman elämänkumppanin kanssa, joka on katsellut kolme synnytystäni alusta loppuun, voin poäästää pierun tai vaikka kaksi.

Mut me ollaan niin oitoja, että minä voin jopa vaihtaa siteen mieheni nähde, siitä myös yhteen aikaan nousi hirveä haloo..

Vierailija
8/53 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.edellinen.

Vierailija
9/53 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 6v.

En ylipäänsä välitä seurassa pieremisestä.

Vierailija
10/53 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainaki pieren ku pierettää, eipä miehenikää sitä ujostele!!! tietysti yleisellä paikalla/vieraita lähellä niin kiristän ryppynaruni! ;)

Vierailija
11/53 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä aiokaan. Miehenikään ei ole pieraissut minun edessäni. Ehkä joskus vahingossa. Olemme oleet yhdessä 12 vuotta, josta naimisissa 4 ja yksi lapsikin meillä on.

Sovimme jo alussa, että piereskelyt kuuluvat vessaan, ei toimitettavaksi esim. sohvalla, kun toinen istuu vieressä. Ei se sitä ole, ettenkö pystyisi/kehtaisi, se ei vaan kuulu hyviin, toista huomioon ottaviin tapoihin. Kavereideni miehet ovat piereskelleet naureskellen jopa silloin, kun minä olen ollut kylässä. Hyi helvetti miten rahvaanomaista junttikäytöstä. Onneksi oma mieheni on kohtelias ja ottaa muut ihmiset huomioon. Kuten minäkin.

N32

Vierailija
12/53 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edestäsi...

Vierailija
13/53 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt ilmaa pääsee enkä enää pidättele, annan "vastaiskuja".

Vierailija
14/53 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotonani olla rennosti, oma itseni. Joskus töissä kun joutuu istumaan vaikka 11 h putkeen, niin maha menee aivan palloksi kaikesta siitä istumisesta. Jos vielä kotona joutuisin tarkkailemaan ryppynaruani, niin tulisin hulluksi.

Ei tietenkään tarvitse toista häiriköidä hajuhaitoilla sohvalla, mutta jotain rajaa!

Vierailija
15/53 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan oltu 12v, naimisissa 5. Yksi lapsi on, toinen tulossa.

Miehellä on joskus aika pahoja ilmavaivoja, ja häneltä joskus on vahingossa pieru päässyt vessan ulkopuolella. Tämä siis meistä molemmista huono tapa, ja aina vahingon sattuessa on saanut minulta merkitsevän katseen... ;) Mutta kertaalleen vahinko sattui minullekin, olisinko jotenkin ponnistanut tyyliin lattialta raskausmahani kanssa pystyyn ja päästin pierun samalla. HURMAAVAA :D Silloin mies päästi raikuvan naurun ja sanoi että nyt piirretään rasti seinään, enää en pääse sanomaan että "en minäkään ikinä piereskele sinun kuultesi" tms... :)

Eli joo. Kerran 12-vuodessa. Ei paha kuitenkaan.

Vierailija
16/53 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en piere muiden läsnäollessa. Nyt eronneena saan kaasutella sohvalla autuaita pilviä.

Vierailija
17/53 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se julkinen piereskely alkaa 7 vuoden jälkeen. Sinussa ap on varmaan jotain vikaa suolistotoiminnoissa Ehkä sinun pitäisi käyttää enemmän maitotuotteita. Itse olen ollut avioss 22 vuotta ja pieren kuin eläin.

Vierailija
18/53 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis kuin luin tämän:D ei helvata miten estoista porukkaa;))))

Vierailija
19/53 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Se vaan ei sovi naiselle.

älä yleistä koko sukupuoleen. Ihan yhtä hyvin minä voisin sanoa, että en käytä farkkuja, koska se ei vaan sovi naiselle. Veikkaanpa, että aika moni olisi eri mieltä kanssani..

Vierailija
20/53 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis kuin luin tämän:D ei helvata miten estoista porukkaa;))))

Samat ihmiset varmaan hoitavat sänkyhommat pimeässä, peiton alla ja lähetyssaarnaajassa. Ja auta armias jos siitä lähtee jotain ääntä.