Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako miehesi puuttua sivullisena asioihin?

Vierailija
23.08.2010 |

Äsken meidän pihan takana menevällä tiellä jotkut tyypit huusivat ja uhkailivat hulluna joillekin teinitytöillä. Oltiin lasten kans pihassa ja alkoi suoraan sanoen nyppiä se huuto, karjuminen ja hakkaamisella uhkailu. Menin sanomaan että jos eivät siirry muualle huutamaan niin soitan poliisit. Nyt mies tuossa harmittelee kun puutuin asiaan...mä olen vähän pettynyt että oma mies on tuollainen ns luuseri joka ei uskalla puuttua mihinkään. Ollut samanlainen aina. Sanoo ettei puutu ellei asia koske itseään tai perhettään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse monesti jättäisin väliin

Vierailija
2/14 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei hetkeäkään katsois tollasta pelleilyä ja uhkailemista. Mut se osaakin ratkoa asioita muutenkin kuin ensisijaisesti väkivallalla. (Sekin jeesaa et se osaa näyttää helvetin pelottavalta tahtoessaan.. )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos jollekulle joskus jotain huomauttaa niin se tulee kostamaan. Nytkin kyseessä oli ulkomaalaistaustaisia tyyppejä ja mies pelkää että tulevat nyt tekemään ilkivaltaa tai jotain. Siksi pitäis olla aina puuttumatta...mä vaan toivon että tulevaisuudessa joku uskaltais puuttua jos oma tytär joutuis samaan tilanteeseen. ap

Vierailija
4/14 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puutu enää.

Vierailija
5/14 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa poliisille jos epäilee rattijuopumusta, menee valittamaan jos näkee roskaamista, valittaa ylinopeudesta pihateillä jne jne. Joskus kieltämättä ärsyttää kun sen tyyli on jotenkin hyökkäävä, itse puutun myös aina kun mahdollista, mutta pehmeämmin.

Vierailija
6/14 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei sekaannu muiden asioihin.

Jos sekaannut, voi autolle tapahtua jotain, tai yöllä yksin liikkumen voi muuttua vähemmän turvalliseksi.

Mitä luottokelpoinen asiansa hoitava ihminen voi enää tehdä, jos WT on päättänyt vahingoittaa luottokelpoista tavalla tai toisella?

Vierailija
7/14 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks tosin repesin ihan täysin, kun mies tuli viikonloppuyönä koiran kanssa lenkiltä ja kertoi, että joku hemmo oli pyöritellyt jotain naista (tyttöystäväänsä?) meidän läheisellä tiellä. Mies oli karjaissut sille, että "Irti tai mä päästän tän koiran irti!!"

Tiedä sitten oliko hämärä hämännyt vai mies muuten vaan hölmistynyt uhkauksesta, kun oli kuulemma tehonnut. Tai sit meillä on ihan helkkarin katu-uskottava lapinkoira XD (epäilen...)

Vierailija
8/14 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa. Miksi tunkea nokkaansa muiden asioihin? Ei siitä hyvää seuraa. Pahimmassa tapauksessa tosiaan saa puukosta tms, kuten jo edellä mainittu. Saat kiittää onneasi jos eivät kyseiset kakarat rupea kivittämään ikkunoitanne tai harrastamaan jotain muuta ilkivaltaa, kun kehtasit poliisilla uhkailla.

Se on kyllä ikävää että omat lapsesi jotuivat kuuntelemaan tuollaista sontaa, mutta älä tosiaan miestäsi saamattomuudesta syytä.

Vierailija
9/14 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on olemassa heitä jotka sentään uskaltavat vielä puuttua. alkaa olla yhteiskunta huonossa jamassa jos kaikki vaan hiipivät hiljaa karkuun kun joku rettelöi...

Vierailija
10/14 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinityttöjä uhkaillaan hakkaamisilla :D ap

Vierailija
11/14 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on opettaja, kurinpitäminen on sille toinen luonto.

Vierailija
12/14 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siina lakoaa isompikin miesjoukko jos se kay kasiksi.

Yleensa riittaa kun sanoo I'm a Marine.

Vierailija
13/14 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde kun etenee ja vanhenette niin käy vielä niin että sä haet baarista itelles ukon joka panee sua hävyttömämmin kuin sun ukkos on koskaan kehdannut.sinä nautit siitä ja ukkosi kiihottuneena salakatselee vaatehuoneessa.toinen vaihtoehto että sä jätät tollasen luuserin kun avuttomuus alkaa tarpeeksi vituttamaan.

Vierailija
14/14 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies puuttuisi heti!

Se ei hetkeäkään katsois tollasta pelleilyä ja uhkailemista. Mut se osaakin ratkoa asioita muutenkin kuin ensisijaisesti väkivallalla. (Sekin jeesaa et se osaa näyttää helvetin pelottavalta tahtoessaan.. )

Olis voinut olla mun kirjoittama. Meilläkin ulkonäkö riittää yleensä siihen ettei tarvitse sanomista pidemmälle mennä.. Tarvittaessa kykenee kyllä sitten menemään sanoista tekoihin, mutta mielummin hoitaa asiat puhumalla.

Niin ja tottakai pitää puuttua jos teini-ikäisiä tai lapsia tai naisia uhkaillaan tai vaikka vanhuksia.

Ihme lapasia täällä jotka sanoo ettei pidä tai pelkää jotain kostoa. huh, toivottavasti jos meidän lapsi on vaarassa niin kukaan teistä ei satu olemaan se kohdalle osunut aikuinen.