tilasitteko pitsaa kun saavuitte synnäriltä?
Kommentit (31)
kamala kissanpissan lemu. katti oli kussut meidän sänkyyn. siinä sitten pyykätessäni peittoja mies lämmitti purkkihernesoppaa. seuraavasta synnytyksestä kotiutuessamme oli meillä konetiskiaine loppunut ja sitä haettiin kotimatkalla. samalla kaupasta tarttui mukaan saarioisten pölykapselit. niin ja kotona odotti kaamea lemu kun likaisia astioita tasot pullollaan vaikka kone oli täysi. mies vähän laiska käsin tiskaamaan. mutta semmosia gourmee ruokia meillä:D
kerroilla ollaan kaarrettu suoraan synnäriltä hesburgerin autokaistalle ja tilattu mega-ateriat! ;o)
ja tehtiin itse pizzaa. En muista täytteitä, mutta juustoa oli kyllä tuplasti.
Pizzaahan sitä sai syödä koko raskauden ajankin, olisi ollut suorastaan tuhlausta aloittaa ruokarajoitteeton elämänsä pizzalla.
lääkärin iltakierrolla (klo 22 aikoihin), joten ihan vaan mentiin sänkyyn suoraan
Yh.n poika, joka ei ollut oikein saanut "miehenmallia".
Hän ajatteli jotenkin näin, että kun olen synnyttänyt niin tulen kotiin ja laitan paikat kuntoon ja elämä jatkuu tuosta noin vain tavallisena ja laitan sapuskat ja muut. Ei niinkuin päässä käynyt harmainta aavistusta, että kotiin tulee hormoonihirviöinen hullu, joka olisi kaivannut ylimääräistä hellittelyä ja huomiota ja hemmottelua:)
On nyt todennut pojille, että kun vaimon hommaatte ja lapsia tulee, ensimäisenä juoksette kukkakauppaan ja korukauppaan ja haette pizzaa. Vauvan alkuaika on paljon helpompi sen jälkeen...
Nimittäin muistan kun siinä hormoonihuuruissani ulvoin surkeana, että kaikki muut saa sormuksia ja kukkia ja pizzaa ja sää et rakasta mua kun mää en saa mitään. Mää vaan siivoan ja teen jauhelihakastiketta ja kukaan ei mua rakasta, byäääää:D
Eli meillä kotiintullessa ensimäisenä sain alkaa ruoanlaittoon kun mies vain tuijotteli hurmioituneena vauvaa, eikä tajunnut ollenkaan sellaisia asioita, että pikkuvaimo olisi kaivannut vähän sapuskaa ja hemmottelua.
Muistaakseni molempina kertoina kotiin pääsi vasta puolilta päivin ruuan jälkeen, joten mitään pikakiiretta ei ollut saada ruokaa pöytään. En kyllä yhtään muista, mitä ruokaa mies teki päivälliseksi.
me juhlittiin, ei vietetty pitsaperjantaita.
...joten mä olen kaikkien synnytysten jälkeen jatkanut kevyellä kotiruokalinjalla. Ei ole pizzaa tilailtu.
Kilot lähteneetkin kaikista kolmesta raskaudesta äkkiä.
Tuskin.