Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Psykomamma haluaisitko kaljoittelukaverin?

Vierailija
23.08.2010 |

Tykkään sun sysimustasta huumorista. Ja sama juttu on täällä että tykkään vallantunteesta jonka omituinen käytös aiheuttaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilille. Tämän kuun lapsilisät pidän kyllä itsellä, koska ostin niillä pennuille talvihaalarit jo etukäteen.

Tai jos sossu laittaa mulle bussikorttirahaa, että pääsen lääkäriin, niin lähden sun kanssa niillä rahoilla pepperssiin häppärille, vitut lääkäristä.

Menen lekurille vasta maanantaina, kun olen ollut 3kk työnhakijana ja oikeutettu sairaspäivärahaan.

Mutta laittelen viestiä kun ne sossun lupaamat bussirahat ovat tilillä.

Vierailija
2/13 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerrankin saan maata rauhassa ilman pentujen kitinää ja katsoa AIKUISTEN OHJELMAA. PM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen se joka teki sinusta eilen ilmoituksen. Toivottavasti lapsilla on nyt parempi. Sinä näytät myös olevan onnellinen nyt. Toivottavasti ratkaisu oli oikea, isä on ilmeisesti ok kasvattaja? Toivon hyvää sinulle myös!

Vierailija
4/13 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä pärjää jos haluaa. Ei ole mun asiani enää olla kiinnostunut pentujen elämästä. Mulla on jo uusi oma elämä alulla.

Vierailija
5/13 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sä et aiemmin jo antanut niitä lapsia isällä, vaan jätit asiat aina puheen tasolle. Onko se niin, että sä et yksinkertaisesti saa mitään aikaan elämässäsi, vaan kaikki on tehtävä sun puolesta?

Vierailija
6/13 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikosta alkaen muiden pyyhkiä, kun menen osastolle ja jään mt-sairaslomalle. Jos eivät pyyhi, paskannan lattialle.

Vierailija
7/13 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä psykomamma!

Saanko kysyä suoraan yhden jutun: rakastatko sä lapsiasi?

Oon ihan varma että rakastat mutta tää paska on vaan väsyttänyt sut.

Vierailija
8/13 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koko psykomammajuttu??? Ja että joku selvitti hänen nimensä ja teki ls-ilmoituksen ja nyt lapset on viety???

Vai onko jollakin vain tosi hauskaa kehittää tällaista juttua???

Vierailija
9/13 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku muu on heistä vastuussa, sellainen joka jaksaa hokea joka paikassa "ei saa syödä kiviä, ei saa kiivetä, ei saa kiusata, ei saa räpeltää".

Mulle vittu riitti EI:n hokeminen ja tylsistyminen kotona, joka ei oikeasti edes ollut mun koti vaan lasteni asuntola.

Nyt tämä on mun koti kun kaikkea omaa ei tarvitse ripustaa katosta roikkumaan tai laittaa lukon taakse tuholaisten ulottuvilta.

Ei oo harhaa tää.

Vierailija
10/13 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN NIIN ONNELLINEN siitäkin.

Vierailija
11/13 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastata. Mutta nyt pitää jatkaa lasten tavaroiden lajittelua, mikä lumppu lähtee lähi-isälle ja minkä merkkivaatteen lataan huutikseen tai vien kirpparille.

Kävin hakemassa isän luota pois kaikki ostamani Brion junaradan osat ja sähköjunat, että ainakin sellainen paketti huutikseen odotettavissa.

Vierailija
12/13 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN NIIN ONNELLINEN siitäkin.

kun aika parin kuukauden päästä kuultaa muistot, kaipaat jo kovastikkin lapsiasi..harmi juttu ettet jaksanu enää..tosin et oo ainoa äiti maan päällä joka on niin väsyny kuin sinä..toiset menevät vielä pidemmälle ja lapset pian haudassa..onneksi lapsesi ovat turvassa ja sinä myös, toivottavasti et repsahda alkoholiin, se on viimeinen tikki kaikelle..silloin ei enää jaksa kantaa edes itsestään huolta ja lopulta luovuttaa..ps. en oo mikään jeesustelia vaan ihan tavan kolmen erityis lapsen äiti jolla itselläänkin on välillä ressiä noiden kanssa..apua kuitenkin olen pyytänyt ja aina saanut kun sitä olen tarvinnut..en ole turhautunut yhtään..=)

Vierailija
13/13 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljen selvinpäin baareissa iskemässä varattuja miehiä, ihan huvikseni, kun ei tartte lasten takia enää huoran maineesta välittää.

Ja himokuntoilu tekee muutenkin hyvää päänupillekin.