Pusituuteri2 taas pätee taaperopalstalla.
Kommentit (32)
Tai toisaalta, ehkä voisit nikkisi kera antaa perustelusi ja mielipiteesi sinne ihan oikeaankin osoitteeseen?!
mutta taaperopuolella 4v-neuvolaa koskien. ja, kyllä, aplla ei ole nickiä.
Minusta tuo oli ihan asiallinen viesti ja ymmärsin Pusituuterin tunteen. Ei valittamista.
Ettekös tekin käy Tikkurilan neuvolassa, mulla on meinaan vähän samat ajatukset meidän lasten neuvolatädistä...
Olen tottunut, että ajat on aina 10-20 min. myöhässä, että iloinen poikkeus on, jos ajallaan neuvolaan tai lääkäriin pääsee ;)
ihan asiallinen viesti sillä oli.
Ja ennenkaikkea se millä tavalla minä kyseisessä kirjoituksessani " päden" ?
Toisaalta olen lakannut jo ymmärtämisen yrittämisenkin tuollaisia kohtaan jo aikapäiviä sitten eli yhdestä rei´ästä sisään ja toisesta ulos.
Utelias vaan ;) Enkä kyllä ymmärrä tuota " pätemistä" , minäkään. Että miten niin pätee?
Mutta halusinpa vaan tuoda esiin oman mielipiteeni noista myöhästelyistä :)
olikin hurahtanut 106cm/19,6kg eli 4,3kg/10cm saanut lisää mittaa:o)
Huomaa että maistuu aamupuuro, lounas, välipala, päivällinen ja iltapuuro+vihannekset, hedelmät yms päivittäin.
Taitaa ap:n lapset syödä epäterveellisesti ja epäsäännöllisesti?!?!
Mielestäni se, että lapset syövät oikein ei ole mitään pätemistä.
Jos jollekin on " pätemistä" se, että toinen kertoo lapsensa kasvavan ja syövän hyvin, niin ehkä kannattaisi vilkaista peiliin.
Olihan sielläkin monenmoista vastassa mutta ei kukaan ole saanut aikaan näin haljua fiilistä mitä tilee lapsen nlakäynteihin.
Mitä tulee ajan myöhästymiseen niin minua kyllä ottaa kupoliin tuollainen (ja sanoinhan että harmistus tuli lähinnä mielheni puolesta)enkä itse ihan hevillä myöhästyisi jo päivän ensimmäisestä asiakaskäynnistä/tapaamisesta ainakaan pahoittelematta sitä asiakkaalle itselleen.
Neuvolan täti oli 15min myöhässä. 15 minuuttia! Onko jossain neuvola, jossa kaikki tapahtuu sekunnilleen aikataulussa. Neuvolassa kun on muutakin tehtävää kuin se sinun käyntisi ja sinun lapsesi. Nainen vastasi puhelimeen kesken käyntinne. Tiedätkö, jos hän aikoo joskus puhelimeen vastata, hänen on tehtävä se jonkun asiakkaan aikana. Puhelinsoittoajat ovat todella lyhyitä. Ylipäätään minua ärsyttää itsensä nostaminen neuvolakäynneillä. Mielestäni hoitaja oli oikein hienosti tutkinut ja testannut kaikki tarpeelliset. Voin kuvitella vain, että jos hän kokee, että sinä P vaadit ja odotat paljon, sekin alkaa ärsyttää, eikä tiedä miten päin olisi.
Anteeksi typerä aloitukseni. Ja kyllä, kärsin pms-oireista. ;)
AP
Minua ärsyttää suunnattomasti että aamun ensimäinen aika, joka on meillä juuri sen takia kun on kiire töihin, myöhästyy 15 min.
Ymmärrän jos myöhemmin aikataulut venyy mutta tuo että heti eka aika aamulla on myöhässä tuntuu lähinnä välinpitämättömältä ja ylimieliseltä käytökseltä. Varsinkaan jos myöhästymistä ei edes pahoitella.
Ennen kaikkea kun oli kysymys päivän ensimmäisestä ajasta, jolloin ei voi olla kyse siitä, että edellisellä asiakkaalla olisi mennyt pidempään (mikä sinänsä olisi ihan ymmärrettävää). Jos myöhästymisiä tapahtuu, niin hyviin tapoihin kuuluu edes pahoitella.
Sehän on tuttuakin tutumpaa että sen olisi(n) saanut mainita jos lapsi ei oikein kasva mutta toisinpäin se onkin kutakuinkin kirosana ja oman itsensä kiillottamista.
Ap, mullakin parhaillaan pms oireita päällä mutta kalaöljy auttaa!
Vai ihan päden, voi elämätä tätä.