Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu kauhealta :/

Vierailija
23.08.2010 |

500km päässä perhepiiriin kuuluva ihminen tekee kuolemaa. On siirretty aamulla teholle, ja nyt on enää tunneista kiinni milloin jättää tämän maailman.

Hänelle itselleen lähtö on loppujen lopuksi helpotus (vaikka onkin itse tajunnut tilanteensa vasta eilen), mutta läheisimmät perheenjäsenet ovat nyt tilanteessa jossa en ikinä haluaisi olla.

Yritän lähettää heille täältä kaukaa lämpimiä ajatuksia ja rakkautta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se niin kauakana ole etteisikö sinne saattaisi ehti. Junalla 4,5 tuntia tai autolla sama. Lentäen tunti. Tiesti matkat kentälle ja sieltä ym. aikataulut. Mutta miksi et lähtenyt jo eilen?

Vierailija
2/7 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne yleensä oteta saattohoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli asia mikä tahansa niin ap:ta täytyy morkata.

Ap:lle voimia!

Vierailija
4/7 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne yleensä oteta saattohoitoon.

olen itsekin ollut teholla potilaana ja juteltiin kuolemasta kun sattui olemaan rauhallinen aika. Hoitaja kertoi että teillä kaikilla on erinomaiset mahdollisuudet - teholle harvemmin kuollaan. Tehohoidon paikat eivät ole kuolemaa tekeville.

Voimia joka tapauksessa!

Vierailija
5/7 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joka tapauksessa takerrutaan epäolennaiseen, kun voisi vain lohduttaa/tukea ap:ta...

Mutta tämä on tätä av:ta, onneksi täällä ei ole pakko olla.

Vierailija
6/7 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se henkilö on teholla niin hänellä on mahdollisuudet vielä. Vai onko joku erehtynyt osastosta ja puhuu väärällä termillä? Tuo on ihan oikeasti oleellinen asia.

Kun minä olin teholla niin sukulaiset oli kauhuissaan että nyt se kuolee - vaan kun en kuollut sillä olin saamassa siellä sitä tarpeellista tehohoitoa.

Vierailija
7/7 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikan päälle (Rv 30+4 + lapset kotona jne.

enkä kuitenkaan menisi sairaalaan.

Itse en tiedä tuosta tehosta sun muusta enempää, mutta tänä aamuna on lääkäri sanonut että aikaa on enää tunteja.

Itse kuulin tilanteen muutoksesta tänä aamuna, tähän asti aikaa piti olla "vielä" viikkoja.

Nyt ei ole tullut uutta viestiä, mutta sovimmekin soittajan kanssa että on yhteydessä minuun sitten kun jaksaa.