Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietityttää, mielipiteitä kiitos!

Vierailija
22.08.2010 |

Eli sain kesällä kutsun kihlattuni (emme asu yhdessä) lapsen rippijuhliin, jotka järjestettiin lapsen kotona eli kihlattuni ex-vaimolla. Kutsu koski minua, minun lapsiani ja kuopusta, joka on kihlattuni & minun yhteinen eli rippilapsen sisarpuoli.

Kutsussa luki: tervetuloa kotiini kahville klo 13 jne...

Oli sen jälkeen kovin paha mieli, kun tiesin että tottakai rippilapsen isä on kirkossa mutta meitä ei sinne haluta, vaikka olemme "pari", tosin emme asu yhdessä. Purin pahaa mieltäni miehelle ja hän totesi, että siinähän on selvästi virhe, tottakai me tullaan kirkkoon, selvittää asiaa.

Meni päivä ja tarina meni siten, että kutsuja oli tehty 12, joista puolessa kutsuttu kirkkoon+kotiin, puolessa vain kotiin (kuten meidät lasten kanssa alunperin) koska kirkkoon ei mahdu kaikki. Kutsut menneet sekaisin ja meille tullut väärä kutsu.

Ok, rauhotuin ja kaikki hyvin.

Tuli juhlapäivä, mentiin kirkkoon (klo 10-11) jossa yllättäen olikin kaikki kutsutut. Eikä kotiin tosiaan tullut enää ketään lisää (rippilapsen kotona 11:15-). Eli jos olisin noudattanut alkuperäistä kutsua, olisin lasten kanssa tullut juhliin klo 13, kun suurin osa oli jo lähdössä ja loputkin lähtemässä.

Jotenkin on outo olo tästä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei sano mitään, ei edes että hanki elämä :(

Vierailija
2/3 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko siin on tullu oikeesti moka tai sit sua ei oo haluttu sinne...

Voihan se olla niinkin, että ne päättikin lopulta kutsua kaikki sinne kirkkoon?

Ei tota ny enää kannata murehtia, elämä jatkuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko kutsuu exänsä uuden juhliin kotiinsa? Ei varmaan kovin moni. Älä turhaan murehdi tuota vaan ole iloinen, kun teillä on ilmeisen hyvät välit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän