Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja sairaanhoitajan vuodeosastotyö, milloin jäit sairauslomalle?

Vierailija
22.08.2010 |

Mulla menossa vko 21 ja hyvin on vielä toistaiseksi jaksanut myös vuorotyötä. Ainoa ongelma alkaa olla se, että tulee jo vähän liitoskipuja. Alavatsa kipeytyy vähän kävellessä. Olisko tukivyöstä apua? En usko, että millään jaksan loppuun asti olla, työ on niin raskasta ja ruumiillista. Hyvin varmaan vielä vähn aikaa, mutta entäs sitten?

Milloin olet itse jäänyt pois? Ja mistä syystä? Olitko äitiysloman alkuun asti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy se, että teen yötyötä, alhainen hb (ei nouse raudalla), liitos- ja issiaskivut sekä supistelut. Edellinen lapsi syntynyt rv 36.

Nyt rv 20 + menossa. Liitoskipuja on jo nyt, ja sama issiaskipu on palannut. Tukivyöstä oli viimeksikin apua, ja sen kanssa koitan pärjätä vieä jokusen viikon. Mutta en usko että ihan loppuun jaksaisin olla.

Vierailija
2/6 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes äitiysloman alkuun asti, toisessa jäin korkeiden verenpaineiden takia ensin parin viikon sairauslomalle viikolla 30, jonka jälkeen palasin työhön, mutta ehdin olla vain viikon verran kun lääkäri passitti s-lomalle uudestaan samasta syystä. Tuolloin kirjoitti saikkua loppuun asti.

Työskenetelin rankalla ja kiireisellä neurologisella osastolla, jolla paljon halvauspotilaiden nostelemisa ja kääntelemisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituista yleistämistä.

Vierailija
4/6 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva pystyy loppuun asti olemaan. Että kyllä se vaan niin taitaa olla. Toki osa pystyy loppuun asti olemaan, mutta suurin osa ilmeisesti ei. Ja tämä äitiysneuvolan terveydenhoitajan mukaan, tässä työssä.

Vierailija
5/6 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menossa rv 26+ ja vielä ollaan töissä. Nyt supistelee ja liitoskivut ovat tulleet pahemmiksi. Tukivyön olen hankkinut ja siitä pikksen apua, mutta edelleen tuntuu siltä, että ei tässä ihan loppuun asti jaksa töissä olla.

ap

Vierailija
6/6 |
04.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain luopua yövuoroista jo raskauden alussa. Sitten jaksoin aika hyvin niin, kun jäin kk ennne äitiyslomaa lomalle, pari vkoa olin jossain vaiheessa selkäkivun vuoksi s-lomalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi