Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selviskö se, että mihin se thaimaalainen marjanpoimija kuoli?

Vierailija
22.08.2010 |

Aika outoo jos tietoa on pimitetty.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään virallista tietoa, mutta täällä meilläpäin liikkuu huhu jonka mukaan sen olisi tappanut karhu.

Mielestäni on outoa myös se sen thaimaalaisen viimeinen puhelu. Mitä ihmeen koiranpentuja ois metsässä??? (karhun tai suden pentu???)

Se joka sen miehen löysi kuolleena on muuten mun yks kaveri. Oli ollu melkoinen järkytys löytää se.

ei tappanut karhu. ja nimen omaan koiranpentuja, itseasiassa karjalan karhukoiranpentuja, ja varusmiehet sen löysi.

Vierailija
2/11 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sen tappanut. Asiasta vaietaan, koska ei haluta suomelle negatiivita julkisuutta.

Näin mä olen päätellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minunkin mielestäni aika hämärää

Vierailija
4/11 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään virallista tietoa, mutta täällä meilläpäin liikkuu huhu jonka mukaan sen olisi tappanut karhu.

Mielestäni on outoa myös se sen thaimaalaisen viimeinen puhelu. Mitä ihmeen koiranpentuja ois metsässä??? (karhun tai suden pentu???)

Se joka sen miehen löysi kuolleena on muuten mun yks kaveri. Oli ollu melkoinen järkytys löytää se.

Vierailija
5/11 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin, että mitään raatelun jälkiä ei löytynyt.

Kyllä nyt mun mielestä virannomaiset piilottelee jotain.

Eivät haluu et joku niiden tekemä virhe tulee esiin.

Eivät esim. ottaneet etsintöjä tarpeeksi tosissaan, koska olettivat, että hän on ulkomaalaisena todennäköisesti paennut kuitenkin ruotsiin.

Vierailija
6/11 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ihan tavallisella metsäretkellä oleva tyyppi? Ei mikään etsintäpartioon kuuluva?

Etsinnöthän oli silloin jo lopetettu.

Luulen, että silloin kun ne etsinnöt oli, niin se oli vain sellaista kahvittelua ja jaarittelua, tyyliin: Ei sitä kumminkaan löydy ko on jo lähtenyt ruottin puolelle. Mitä me täällä turhia kökitään. Ei meän tarvi jotain mamuu ettiä.

Vierailija
7/11 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä olisi nostettu kauhea älämölö. Veikkaan, että on eksynyt ja/tai saanut jonkun sairaskohtauksen. Ihmettelen minäkin tätä uutisoinnin puutetta! :O

Vierailija
8/11 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun mies oli löytynyt

Vierailija
9/11 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen. Etsintöjä jatkettiin, kun läheisen talon koiranpentu oli löytänyt marjastajan lakin. Kuolinsyytä tutkitaan mutta ilmeisesti väkivallan merkkejä ei löytynyt muita, kuin eläinten aiheuttamat.

Vierailija
10/11 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen asia kuin yksityisyydensuoja. Eli ruumiinavauksen tulokset kuuluvat vain poliisille ja omaisille, eivät suurelle yleisölle.

Vierailija
11/11 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsevät mässäilemään kaikkien ihmisten kuolemilla?

Kai niissä joku sääntö on, että ihmisten täytyy saada tietää.

Eihän tää mikään Pohjois-Korea kuitenkaan ole!