Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka isoja mökkilainoja teillä on?
21.08.2010 |
Onko se sitten lepolomaa jos lainaa joutuu maksamaan, miltä tuntuu...
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Käytössä kolme mökkiä/huvilaa (yksi saari, pari järvipaikkaa) + yksi rakentamaton meritontti odottaa, jos haluaisi joskus laittaa ihan oman paikan pystyyn. Nuo muut ovat siis isovanhempien, mutta aina on joku tyhjänä, eli mökkeilemään pääsee aina kun haluaa.
Olemme onnekkaita!