Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaistko olla villi ja vapaa sinkku, joka

Vierailija
21.08.2010 |

viettäisi aikansa lähes joka viikonloppu baareissa? Rehellisesti vastaan että en!! Ja laita ikäsi mukaan. Itse 40 v

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi baarissa v. 2002.

Vierailija
2/9 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

44-v

Vierailija
4/9 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v, 4 lapsen äiti

Vierailija
5/9 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kyllä joskus baarissa, vaikka perheellinen olenkin.

Mäkin oon 40v.

Vierailija
6/9 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä tykännyt baarielämästä, jotne vaikk parisuhde kariutuisikin en bareihin lähtisi. Ikää 35v.

Vierailija
7/9 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettäisi aikansa lähes joka viikonloppu baareissa? Rehellisesti vastaan että en!! Ja laita ikäsi mukaan. Itse 40 v

Olin sitä koko viime vuoden. Alkuunsa helkkarin kivaa, äkkiä meni kuitenkin maku. Ja silti tuli mentyä. Kun mitä sitä kotonakaan, ja mitäs jos mä just tänään kohtaisin sen...

Onneksi kävin aina joulukuuhun saakka, kun löysin sieltä nyksän! :)

Eli en halua enää olla vapaa sinkku, villi taidan silti olla. Ja vaikka olisin sinkku, en jaksaisi joka viikonloppu baariin.

Ikää 33.

Vierailija
8/9 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se "baarielämäkin" hauskaa. En tosin sitä vuosikausia jaksaisi. Nyt 33 v. voisin hyvinkin pitää rillutteluvuoden.

Vierailija
9/9 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sitä koko viime vuoden. Alkuunsa helkkarin kivaa, äkkiä meni kuitenkin maku. Ja silti tuli mentyä. Kun mitä sitä kotonakaan, ja mitäs jos mä just tänään kohtaisin sen...

Onneksi kävin aina joulukuuhun saakka, kun löysin sieltä nyksän! :)

Eli en halua enää olla vapaa sinkku, villi taidan silti olla. Ja vaikka olisin sinkku, en jaksaisi joka viikonloppu baariin.

Ikää 33.

Sinkkuunnuin muutama kuukausi sitten, ikää 30v. Tiesin heti että baareissa en jaksa juosta, mutta nettideittipalstoiltahan niitä tavallisia miehiä löytää. Samanhenkisiä, eli eivät viihdy baareissa. Muutamaa miestä treffasin ennen kuin löysin Sen Mahtavan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi