Mitä tässä tilanteessa on tapahtunut? Mies ja nainen olivat sinkkuja ja parhaita ystäviä keskenään.
Ystävyys kesti vuosia ja oli vain ystävyyttä.
Kun mies tapasi erään toisen naisen ja alkoi seurustella, ystävyys katkesi kokonaan: mies ja nainen eivät ole enää missään tekemisissä keskenään. Välirikkoa on jatkunut jo monta vuotta.
Miksi?
t. utelias sivusta seurannut
Kommentit (7)
se "eräs nainen" ei hyväksynyt ystävyyttä
Esim. mun ex-mies oli ihan 100% varma, että jossain vaiheessa seksi tulee mukaan kuvioihin, pelkkä ystävyys oli sula mahdottomuus.
Syitähän voi olla vaikka ja kuinka, mutta uskon samaan kuin edellisetkin, valitettavasti.
on sellainen että hänellä on epämukava olo tämän seurassa, kokee että mies on liikaa muuttunut tämän seurassa tms..
ymmärtävyydestä ystäväni ja minun ystävyyttä kohtaan! :)
Joillekin ulkopuolisille tämä tuntuu olevan ongelma, kun käyvät puolin ja toisin kyselemässä, että eikä asia haittaa heitä..
En osaisi kuvitella elämääni ilman vanhinta ystävääni. Ystävyys on kestänyt jo kohta 35-v. :)
Minulle kävi vähän samoin. Paras miespuolinen ystäväni muuttui vaimonsa myötä kuin toiseksi ihmiseksi. Häntä ei enää kiinnostanut mikään muu kuin perhe-elämä ja asumisuransa edistäminen - tavoitteena hänellä oli tietenkin omakotitalo, jossa iso piha.
Kun itse olin työorientoitunut sinkku enkä todellakaan mikään kätevä emäntä, meillä ei lopulta ollut enää mitään yhteistä. Häntä ei enää voinut tavata ilman vaimoa ja lapsia ja he naureskelivat kaikelle, mitä minulla oli vireillä, niin kuin olisin ollut apina häkissä.
Ei siitä vaan tullut enää mitään.
ei usko että mies ja nainen voi olla vaan ystäviä. Juuri taistelen mustasukkaisuutta vastaan kun miehelläni nainen vain ystävänä, näinköhän?
ja hän ainakin sanoi, että sen äijän naisystävä ei halunnut, että pitävät yhteyttä. Varmaan pitää paikkaansa, koska minäkin jollain tapaa tunsin tämän miehen, ja olisin kerran tarvinnut vähän neuvoa, ja soitin hänelle, niin ei vastannut puhelimeen eikä koskaan soittanut takaisin.