Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Luin juuri vm2003 vauvalehteä jossa oli juttu vauvan unesta.
21.08.2010 |
Siinä luki, että jos yli 2kk:n ikäinen vauva nukkuu yönsä levottomasti, eikä vaikuta yöllä tyytyväiseltä, niin pitää viedä tutkimuksiin, että ei ole normaalia. Tä? Pitäskö meidän nyt viedä 5kk:n ikäinen vauvamme lääkäriin? Hän on nukkunut huonosti viimiset 2 viikkoa. Heräilee enemmän kun aiemmin ja saattaa myös itkeä yöllä, eli ei ole tyytyväinen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa