Suomen kielinen musiikki. Mitä kuuntelevat akateemiset ja mitä duunarit?
Kauko Röyhkä on ainakin itsestään selvyys jos meinaa säilyttää kasvonsa akateemisessa snobiseurassa.
Vaikka inhoaisit Kaken naamanvääntelyä ja irvistelyä yli kaiken.
Kommentit (11)
kuuntelee vaa jazzii, mut mä punkkii koska oon tietty
t: punkkari äiti!
Mä tykkään kovasti Röyhkästä ja olen tykännyt kauan ennen akateemista koulutustani. Suurin osa akateemisista ystävistäni ei ole Röyhkä-faneja.
Pidän myös mm. PMMP:sta, Tuomari Nurmiosta, Maija Vilkkumaasta, Jukka Pojasta ja ties mistä. Mutten mistään muusta suomenkielisestä yhtä paljon kuin Röyhkästä. Vaikka irvisteleekin. Ei haittaa kun levyltä kuuntelee.
ja Scandinavian Music Group ovat edelleen kovia. Itse en niin välitä niistä.
on "duunarinainen" ja kierrän yleensä suomalaisen musiikin kaukaa. Mutta kun sitä tulee kuunneltua niin kaikki raskas musiikki iskee (metallimusiikin ystävä kun olen) kuten Amorphis, Impaled Nazarene, Finntroll, Beherit ja Norther.
finnhitsit on yli kaiken!
Myös Mikko Alatalo käy, Paula Koivuniemi,
Don Huonoja, Zen Cafeta, CMX:ää, Hedningarnaa, Sadetanssia, Vesterinen yhtyeineen ja Ismo Alankoa. Maija Vilkkumaata myös satunnaisesti.
Olen eläkkeellä ja sattumoisin kuuntelen juuri nyt tätä
Täällä toinen akateeminen juuri soittaa spotifysta Zen cafeta. :) Muuten uppoaa Ultra bra, Maija Vilkkumaa välillä, PMMP, CMX:kin joskus.
Täällä toinen akateeminen juuri soittaa spotifysta Zen cafeta. :) Muuten uppoaa Ultra bra, Maija Vilkkumaa välillä, PMMP, CMX:kin joskus.
Ei saa unohtaa Eppuja...
ja kuuntelen Maija Vilkkumaa, Maarit Hurmerinta, Apulanta, Zen Cafe, Herra Ylppö & Ihmiset, myös Finnhitsejä tietyssä mielentilassa... Suomalaista mutta ei suomenkielistä Amorphis, Nightwish.
kuuntelee aika vähän, mutta esim. nämä uppoavat: Popeda, Junnu Vainio, Paula Koivuniemi, Sleepy Sleepers, PMMP, Werner Bros. Duunarimaista???