Haluaisitko olla xs-kokoinen? Jos et, niin miksi?
Kommentit (27)
ei siis kovin nätisti vaatteet istuneet päällä ja rinnoista ei tietoakaan...S-koko mun tavoite tällä hetkellä.
tosin paidoissa on pakko olla s koko kun tissit ei mahdu xs kokoon :D
Mutta minä olenkin 152cm
Ei liian iso, leveä, hikinen, kuiva, makea värikäs, valju, hajuton, kukkea, äänekäs, ujo. Pidän harmoniasta, symmetriasta, silmää ja korvaa pistämättömästä.
Mä olen kanssa 170cm pitkä (no, okei tunnustan vain 169!) ja jos olisin XS-kokoa, olisin mielestäni liian laiha. Olisin onnellisin, jos saisin nykyisestä L-koosta (farkut 42-44) laihdutettua M-kokoon ja farkut sitten linjalle 40-42.
Mä tykkään ihan hirveesti kaikesta herkkuruuasta, enkä olisi valmis elämään sillä kurilla, mitä XS koko minulta vaatisi. Mulla on tosi hoikkia kavereita paljon (XS-S) ja niiden reidet on kuin teinitytöillä. Ei yhtään reittä eikä persettä. Itselläni taasen sitä vähän liikaa, joten sellainen 5-7kg painonpudotus olisi ideaali.
ja kyllä haluaisin olla vieläkin. Nyt olen L ja todella inhottava olo.
En haluaisi olla mitään muutakaan. Minä olen sellainen kun olen, enkä sille mitään voi.
Ja olen ollutkin (ja ihan aikuisiällä), nyt enemmänkin S/M, mutta silloin viihdyin kropassani paremmin.
Olen muuten ihan tyytyväinen, mutta kotelomekkoja ei tahdo löytää, eikä tiukemmin istuvia tunikoja. Aina puristaa jostakin ja lerpattaa toisesta paikasta.
Silloin oli mukavaa kun saattoi ostaa vaatteita vaikkapa lasten osastolta. Nyt olisin mieluiten kokoa M.
Tuollainen laihuus sopii mielestäni teineille ja lyhytkokoisemmille.
nyt 60kg ja koko s tai m. olen kaunis ja naisellisen pyöreä. en halua näyttää teiniltä enää.
ja minun pituudellani (156) se on oikein sopusuhtaisen näköistä. Olen myös kapealanteinen.
Nyt en ole tuota kokoa koska olen raskaana :) Rinnat on ehkä koossa xl ;D
Mulla on vaan niin leveät hartiat, ettei XS-koon paidat ikinä istuis siltä kohtaa.
Kaksikymppisenä olin, nyt S-kokoa. On tosi paljon helpompaa löytää sopivia vaatteita nykyisin!
nyt 60kg ja koko s tai m. olen kaunis ja naisellisen pyöreä. en halua näyttää teiniltä enää.
tiedän että olin aika hurja näky. Tarkoitan tällä koko 34, jos se on XS.