Kuka valopää ottaa hammashoitolaan 2-vuotiaan lapsen kun itsellä on tunnin hoito?
Ei voi kuin ihmetellä joidenkin mammojen järjenjuoksua
Kommentit (10)
En ymmärrä. Miksi ei vois ottaa? Mulla on kaksi vuotias tytär, joka oli viimeksi mukana (40min). Ihan kiltisti leikki siinä lattialla. VALOPÄÄ? Taitaa sun oma muksus olla vain huonosti kasvatettu, jos ei pysy aloillaan sitä aikaa.
kuvitellaanpa tilanne että minun pitäisi mennä johonkin hammashoitoon tms lääkärille jossa menee pidempi aika. lapsi 1,5v sukulaiset ja kaverit sen verran kaukana ja mitään muutakaan tukiverkostoa ei ole.Isä vaan omaa napaansa ajatteleva paska niin mitäpä siinä tilanteessa voi muuta tehdä kuin ottaa mukula mukaan.Eipä tuon ikäistä yksinkään voi jättää.
Kyllä se mukula rattaissaan on tyytyväisenä istuskellut kunhan on ottanut tarpeeksi tekemistä mukaan .
T:äiti joka on ottanut lapsen mukaan ja jatkossakin käy lapsen kanssa lääkärissä
Esikoinen taisi olla 5 v ja kuopus 2 v. He kyllä olivat kiltisti koko ajan. En viitsinyt heitä kahdestaan kotiinkaan jättää. Kaikilla kun ei ole avuliaita mummuja ja tätejä naapurusto pullollaan.
otan myös kosmetologille,kampaajalle ym kun ei ole hoitajaa minne lapsi laittaa
olette siis kaikki yksinhuoltajia ilman miestä, kavereita ja sukua, jos ei edes hammaslääkärin ajaksi löydy hoitajaa?!? Tunnin hoidon ajaksi ei ole soveliasta ottaa lasta yhtään mihinkään, ei myöskään isomman lapsen harrastukseen tms, jos pieni siellä häiritsee. Lapsi kärsii, ympärisytö kärsii, äiti kärsiii. Jotain voi aina sattua, kun makaat esim suu auki...
Typerykset!
Ja en ole ap.
olette siis kaikki yksinhuoltajia ilman miestä, kavereita ja sukua, jos ei edes hammaslääkärin ajaksi löydy hoitajaa?!? Tunnin hoidon ajaksi ei ole soveliasta ottaa lasta yhtään mihinkään, ei myöskään isomman lapsen harrastukseen tms, jos pieni siellä häiritsee. Lapsi kärsii, ympärisytö kärsii, äiti kärsiii. Jotain voi aina sattua, kun makaat esim suu auki... Typerykset! Ja en ole ap.
Mutta kun kaikki eivät ole kotona loisivia luusereita, vaan niin mies kuin sukulaisetkin ovat työssäkäyviä ihmisiä. Heillä ei siis ole mahdollisuutta keskellä päivää tulla lasta hoitamaan että äiti saisi nauttia ihan omasta rauhasta hoitojen ajan. Myöskään mLL:n hoitajia ei ole mahdollista saada, koska he pääsääntöisesti ovat koulussa päiväsaikaan.
Joskus on vaan pakko mennä itsekin johonkin hoitoihin, ja aina ei voi aikoja valita. Kaikkialla ja kaikissa tapauksissa ei myöskään ole mahdollisuutta käyttää yksityisiä palveluja ilta-aikaan.
ihan niinkuin itsekin olen. Poika on nyt 4v ja on vauvasta saakka ollut mukana kampaajalla ym ja on TÄYSIN hiljaa paikoillaan koko hoidon ajan,uskomatonta kun muuten on niin vilkas. En voisi häntä mukaan ottaa jos olisi häiriötä. Kampaaja ja kosmetologi jossa käyn ovat yhden naisen firmoja eli siitä ei kärsi muut asiakkaat ja se sopii näille työntekijöille. Niin on mulla mies,mutta se yleensä kuskaa isompia harrastuksiin ja tämä taapero haluaa olla kanssani
t.joku aiemmin kirjoittanut
...heh, ihan repesin. Nro 8 mahtaa olla suuremman luokan ääliö.
...heh, ihan repesin. Nro 8 mahtaa olla suuremman luokan ääliö.
Ihan mahdotonta meidän on täällä häntä tuntea.