Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttökokemuksia amwayn kasvohoitotuotteista? Onko jollain?

Vierailija
20.08.2010 |

Eräs tuttuni teki minulle kasvohoidon amwayn kasvohoitotuotteilla eikä ole vielä koskaan jäänyt iho niin ihanan tuntuiseksi, vaikka kasvohoitoja minulle on tehty useita.

Tämän kokemukseni perusteella olen harkinnut, että voisin ostaa noita tuotteita ja alkaa hoitaa ihoani niillä, vähän vaan mietityttää hinta. Eihän ne kalliita ole, koska riittävät noin vuoden, mutta just nyt ei oikeen olis varaa ostaa, muttei toisaalta kiinnosta ostaa enää kaupastakaan noita, mitä olen tähän asti käyttänyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Time Defiance sarjaa enkä enää vaihtais mihinkään markettikamaan. Eron huomaa ihossa, toisin kun markettituotteissa tai niissä, jotka maksavat paljon, mutta eivät ole yhtä hyviä siltikään, testannut olen. Niin ja mikä parasta, nämä ovat myös todella riittoisia.

Vierailija
2/8 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppärää piilomainontaa.

Tehän kuvittelette saavanne myyntivoitoillamalibun matkaa ja uutta autoa, meidän asiakkaiden kustannuksella...

En osta niitä. Ihan tavallista humpuukirasvaa. Muka joku Madonnakin niitä käyttänyt... HAH HAH :) :) Kyllä oli pokassa pitämistä kun tuttu näitä meille esitteli ja ajatella kuinka ihan MADONNNNAAAAAAA. Niii-i, siksihän se näyttääki 20vuotiaalta ku käyttää amwaytä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä tuotteita madonna käyttäisi. Sen sijaan minulle on sanottu, että näytän paljon ikäistäni nuoremmalta tai on luultu, että olen raskaana (yleensä sillon hehkun), ihan omalla käytöllä olen huomannut tulokset ja mieluummin ostan näitä ja maksan vähemmän kun maksaisin itseni kipeäksi ostamalla esim. apteekin tuotteita.

Lisäksi tiedän kyllä lähipiirissä useampiakin, jotka ovat amwayn avulla saaneet toteutettua unelmiaan ja tiedän, että se systeemi toimii, mutta itse mieluummin vain käytän tuotteita.

numero 2

Näppärää piilomainontaa.

Tehän kuvittelette saavanne myyntivoitoillamalibun matkaa ja uutta autoa, meidän asiakkaiden kustannuksella...

En osta niitä. Ihan tavallista humpuukirasvaa. Muka joku Madonnakin niitä käyttänyt... HAH HAH :) :) Kyllä oli pokassa pitämistä kun tuttu näitä meille esitteli ja ajatella kuinka ihan MADONNNNAAAAAAA. Niii-i, siksihän se näyttääki 20vuotiaalta ku käyttää amwaytä!

Vierailija
4/8 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että bonuksena saamme mm. matkoja ja myös rahallista bonusta. Tästä kertoo joka kuukausi tilini saldo.

Ei tarvitse täällä mainostaa kun bisnekseni tuottaa jo itse kun menin pari vuotta pää kolmantena jalkana, nyt saa ottaa rauhallisemmin.

Ap:n kysymykseen, kasvohoitotuotteet ovat riittoisia ja suhteessa halpoja, minulla ovat kestäneet reilun vuoden ja käytän näitä tuotteita suurelta osin siksi, että ovat luontoystävällisiä, näin säästän omalta osaltani maapalloa

Näppärää piilomainontaa.

Vierailija
5/8 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myyjät liikenteessä... ou nou.

Noloa. Todellakin! :)

Olet ihan rahapussissa nähnyt. Kuinka iso tulonmuutos on tapahtunut?

Vierailija
6/8 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000-6000€ kuukaudessa, en siis ole enää muualla töissä kun amwayllä, vaikkei tämä työnteolta tunnukaan.

5

Täällä myyjät liikenteessä... ou nou.

Noloa. Todellakin! :)

Olet ihan rahapussissa nähnyt. Kuinka iso tulonmuutos on tapahtunut?

Vierailija
7/8 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa vähän sille jos tulot muka tota luokkaa eikä tarvitse tehdä mitään :D Miten se että menit pari vuotta pää kolmantena jalkana vaikuttaa tämän päivän tuloihin?

Vierailija
8/8 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuukausitulot 2500-3000€. Minusta isoin työ oli tuo, että sai itsensä platinaksi, sen jälkeen ei itse tarvitse enää tehdä niin paljon, mutta tietysti jotain on tehtävä, jos haluaa korkeammalle tasolle kun platina. Nyt tässä noin parissa vuodessa olen tuplannut platinatuloni ja suunta on ylöspäin.

Tämä ei tietysti ole kaikkien juttu, mutta minulla on unelma, jonka haluan toteuttaa tiettyyn ajankohtaan mennessä. Eikä ainakaan minun ole vielä ketään tarvinnut pakottaa lähteä mukaan, ne jotka ovat lähteneet, ovat tehneet sen siksi, että ovat nähneet mahdollisuuden toteuttaa unelmansa ja yksi omassa ryhmässäni lähti mukaan vain siksi että halusi todistaa, ettei tämä ole pyramidihuijaus.

Tavallaan kyllä elän jo unelmaani, koska planien näytön lisäksi saan tehdä ihmisille kasvo- ja jalkahoitoja ym. ja yleensäkin olla tekemisissä ihmisten kanssa ja tavata uusia ihmisiä.

Amway on tuonut elämääni paljon muutakin kun vaan paremmat tulot, olen muuttunut ihmisenä paremmaksi, opettanut olemaan vähemmän epäileväinen kaiken suhteen, antanut uskoa itseensä jne.

Amway ei ole pyramidihuijaus, amway on toiminut yli 50v eikä ole konkurssin partaalla.

5

kuulostaa vähän sille jos tulot muka tota luokkaa eikä tarvitse tehdä mitään :D Miten se että menit pari vuotta pää kolmantena jalkana vaikuttaa tämän päivän tuloihin?