Kuvailkaa nainen, joka on HARMAAVARPUNEN?
Kommentit (35)
Urheiluvaatteet osana arkipukeutumista. Esim farkut ja Adidaksen huppari töihin. Tai urheilulegginsit ja nahkatakki kaupungille. Tai lenkkarit ja kesämekko museoon.
No minä varmaankin olin. Tylsä, tavallinen, meikitön ja värjäämätön. Sitten muutin lappiin, ja yht' äkkiä paikalliset miehet on kiinnostuneita? Harmi vaan kun oma mies pitää vastenmielisenä.
Minä. Kuomat jalassa kaupassa ja baarissa. Ruma takki, ei meikkiä. Inhoan miesten tapaa kyylätä naisia.
Edith Piaf ia sanottiin Harmaa varpuseksi. Ei ne vaatteet, MUTTA SE LAULUÄÄNI🔥
Maantienharmaat hiukset, ei meikkiä, laiha, säkkimäiset harmaat tai ruskeat vaatteet. Kyyry olemus.
Vierailija kirjoitti:
No minä varmaankin olin. Tylsä, tavallinen, meikitön ja värjäämätön. Sitten muutin lappiin, ja yht' äkkiä paikalliset miehet on kiinnostuneita? Harmi vaan kun oma mies pitää vastenmielisenä.
Potkaise oma mies pellolle, jos kerta sitä ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset, kun ei meikkaa, poistaa lisäkkeet ja aja kaljuksi tai peittää hiukset.
Todista vääräksi. Eli aja siilitukka, ole täys luomu, olet ns, vaatimaton. Kuten eläinmaailman naaraatkin.
Uimahallissa hiukset märkinä naisissa on eroja.
Niin, monilla on kestovärjätyt kulmat ja ripset ja edelleenkin värjätty tukka, se ei liukene siihen uimaveteen se väri.
Hiljainen hissukka vanhoissa vaatteissa, hiukset maantien väriset eikä meikkiä kasvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Maantienharmaat hiukset, ei meikkiä, laiha, säkkimäiset harmaat tai ruskeat vaatteet. Kyyry olemus.
Puhuu hiljaisella äänellä ja on ujo.
Ai vitsi, kuvailitte minut. Paitsi että hiuksissani on kyllä malli ja käyn säännöllisesti kampaajalla kohentamassa sitä. En myöskään ole laiha enkä ylipainoinen enkä käytä Eccon kenkiä.
Varmaan minä olen harmaavarpunen. Vaaleanruskea värjäämätön pitkä luonnonkihara tukka, en meikkaa koskaan, ylipainoa vähän. Vaatteet käytännöllisiä mutta siistejä. Silmälasit. Olen vähän ujo mutta iloinen.
😂
Eri ketjuun varmaan tarkoitit lähettää?!