Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhimillinen tekijä: Joel Hallikainen tapasi naisen, joka alkoi vain saada lapsia.

Vierailija
20.08.2010 |

eilen tv2.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihinkin naisiin.

Vierailija
2/6 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä ei ole mitään omaa vastuuta tai osallisuutta hänelle tapahtuviin asioihin. Eipä tainnut heppu turhaan miettiä kenen kanssa perheen perustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän ei itse ollut suhteeseen mennessään mitenkään erityisen "isällinen" tai suunnitellut hankkivansa lapsia. Mutta nainen, jonka kanssa hän päätti jakaa elämänsä, sattui myös olemaan äidillinen, halusi perheen, joten se oli sitten luonnollinen seuraava vaihe heidän suhteessaan.

Jokainen voi itse katsoa kyseisen kohdan ohjelmasta, ja yrittää nähdä sen kuuluisan metsän niiltä pelkiltä puilta.

Vierailija
4/6 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän ei itse ollut suhteeseen mennessään mitenkään erityisen "isällinen" tai suunnitellut hankkivansa lapsia. Mutta nainen, jonka kanssa hän päätti jakaa elämänsä, sattui myös olemaan äidillinen, halusi perheen, joten se oli sitten luonnollinen seuraava vaihe heidän suhteessaan. Jokainen voi itse katsoa kyseisen kohdan ohjelmasta, ja yrittää nähdä sen kuuluisan metsän niiltä pelkiltä puilta.

Vierailija
5/6 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joel vauvapalstalla"

Uskoisin, että hänellä on enemmän tyylitajua, että tänne eksyisi...

Vierailija
6/6 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulaa tosi hyvin tämän: