Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarina kahdesta peniksestä

Vierailija
20.08.2010 |

Tuossa toisessa keskustelussa puhuttiin kolmen kimpassa todetusta epäsuhdasta miesten penisten välillä ja siitä mahdollisesti aiheutuneista haitoista myöhemmin omassa parisuhteessa. Kerron pikaisesti oman tarinani.

Olimme jo kauan haaveilleet mieheni kanssa kolmen kimpasta ja siitä, että minä saisin isompaa. Tämä toive oli myös miehelläni - mutta kuten kävi ilmi, vain fantasitasolla.

Siinä sitten sekstaillessamme minulla oli kädessäni kaksi penistä, toinen Off!-itikkamyrkkyputelin kokoinen ja toinen HK-sinisen kokoinen ellei jopa isompi. Toisin sanoen tällä toisella miehellä oli yli kaksi kertaa pidempi penis kuin omallani ja varmasti kolme kertaa paksumpi. Tilanne oli surkuhupaisuudessaan ainutlaatuinen. En tiennyt itkeäkö vai nauraa. Mieheni tiesi: saattoi vain itkeä.

Tilanteesta on nyt puolitoista vuotta ja olemme rakastelleet mieheni kanssa tuon jälkeen tasan kerran. Jokainen varmasti ymmärtää, että kaduttaa paljon. Pandoran rasiaa ei olisi pitänyt avata.

Tämä vinkiksi muille naisille, jotka oikeasti haaveilevat isosta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin olisi kivaa, jos vaimoni saisi kokea joskus ihan aitoa paksua, sellaista 6 cm paksua. Ainakin tykkää sen paksuisista jellydildoista.

Siinä sitten sekstaillessamme minulla oli kädessäni kaksi penistä, toinen Off!-itikkamyrkkyputelin kokoinen ja toinen HK-sinisen kokoinen ellei jopa isompi. Toisin sanoen tällä toisella miehellä oli yli kaksi kertaa pidempi penis kuin omallani ja varmasti kolme kertaa paksumpi. Tilanne oli surkuhupaisuudessaan ainutlaatuinen.

Vierailija
2/6 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kuulostaa niin uskomattomilta jutuilta.

Mieheni näki ison peniksen ja sen jälkeen tuli itku ja emme ole enää rakastelleet.

Enkä ymmärrä miksi edes haitte kolmatta, jos miehesi on niin arka, ettei pysty enää rakastelemaan, kun sait isoa?

Sanoitko hänelle seksin jälkeen, että sorry mutta et pysty enää tuottamaan minulle iloa, kun sain isoa?

Tuntuu siltä, että miehesi itsetunto oli 0 jo ennen kuin haitte tätä kimppaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoiko olla niin, että tuo kokoeron aiheuttama tuska tosiaan ilmeni vasta itse tilanteessa? Jos ap:n mies tosiaan ei tullut ajatelleeksi koko asiaa. Tai toisaalta, ehkä hän teeskenteli ennakkoluulotonta vaimonsa mieliksi.

Vierailija
4/6 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kun ei ole "undo" -nappulaa. Ken pilaa suhteensa niin sitten pilalla on. :(

Kahden rakastuneen välinen seksi on kaunista eikä siihen kannata ulkopuolisia sotkea. Kaikkia fantasioita ei ole pakko toteuttaa. Fantasiana ne voivat (ja usein ovatkin) parempia kuin tehtyinä.

Vierailija
5/6 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on paskapuhetta. Joku 150 senttinen 150 kiloinen pervo miessika taas teeskentelee naista.

Vierailija
6/6 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastaa näihin provoihin mukaan lähtijöiden älykkyyttä. Ihan kuin naisille ei ratkaisisi mikään muu kuin pippelin koko. Peniskomplexin kanssa painivien poikien fantasioita nämä. Kunhan tulevat kaapista ja sinuiksi itsensä kanssa lopettavat toivottavasti nämä typeryydet.