Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka kärsivät refluksista?

Vierailija
19.08.2010 |

Oletko joutunut laittamaan ruokavaliosi ja elintapasi kokonaan remonttiin sairauden vuoksi?

Miten kestät sairauden kanssa - onko sinulla paljon huonoja jaksoja?

Mikä helpottaa oloasi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsinyt 5v refluksista ja ärtyneestä paksusuolesta. Lääkityksenä mulla nexium 40mg kertaa 2 päivässä. Precosaa libraxia primperania mut noi lähinnä paksusuoleen ja huonoon oloon. Olen joutunut karsimaan ruokavaliota. Kävin myöskin ravitsemusterapeutilla. Nykyään menee ihan rutiinilla ruuat yms. Osaa välttää. Miehellä taas niin paha että yskinyt vuoden (nukumme eri huoneissa siitä syystä) nyt leikkausjonossa. Välillä mulla parempi ja välillä ihan pers...stä. Uh! Mut sen kaa oppii elämään. Paino pudonnut se hyvä puoli siinä:D

Vierailija
2/3 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaaspas refluksista kärsivät tuota betaiini hydrocloridia (+pepsiini), löytyy Solgarin sarjasta luontaistuotekaupoista.

Se on suolahappovalmiste.

Kyllä se niin on vaan tänä päivänä, että ihmisillä on useimmiten LIIAN VÄHÄN kuin liian paljon sitä suolahappoa siellä vatsalaukussa, joka sitten aiheuttaa erinäisiä närästyksen ym. suolistonkin ongelmia.

Nexium on todellkin pahasta jos on liian vähän vatsahappoa, koska se vaikuttaa suoraan sinne vatsahapon tuontantoon ja kohta sitten erittyykin aivan minimaalisesti vatsahappoa...

Pepsiinin puutetta on jos kärsii närästyksestä.

Ruokavaliosta kannattaa karsia kahvi, hiilihappoiset juomat, valmisruoat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopulta syyksi selvisi refluksitauti. Aina kun join mahani täyteen esim. pepsimaxia, oksensin kaiken pois. Nyt on oireeton, pystyn syömään ja juomaan ihan normaalisti, ei ole tarvinnut hoitaa mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi