Huvittaa valittaminen jostain pienistä kirjoitusvirheistä
mulla on kybäsormitekniikka hallussa ja kirjoitan todella nopeasti. Tuleehan sitä väkisinkin jotain väärin näpyteltyä.
Oikeasti, eikö ole muuta elämässä kuin kirjoitusvirheiden vahtiminen?
Kommentit (16)
Hyvää elämää vain sullekin, koti on nuoltu lattiasta kattoon, tiskipöytä puhdas, pää pysyy järjestyksessä siivoamisen myötä ja silleen?
Eikä se kymmensormijärjestelmä silloin kovin hallussa ole, jos virheitä tulee. Eli olet tyhmä.
On täällä sellaisia anaali-Anuja, ettei ole tosikaan.
Yhteiskunnan pohjasakka hakeutuu tänne haukkumaan kaikkea maan ja taivaan väliltä. Kuten minä :)
Luusereita täällä on 99% palstailijoista, se nyt on totuus.
On täällä sellaisia anaali-Anuja, ettei ole tosikaan. Yhteiskunnan pohjasakka hakeutuu tänne haukkumaan kaikkea maan ja taivaan väliltä. Kuten minä :) Luusereita täällä on 99% palstailijoista, se nyt on totuus.
on synnyttanyt alakautta ja imettanyt kuusi vuotta, sankariaiti on.
aivan eri asia kuin sellaiset, jotka paljastavat ihmisestä vähän enemmän kuten:
niimpä, sydämmellinen jne...
Mun suosikkeja ovat myös enään ja rokoite (jota käyttävät yleensä nimenomaan rokotteita vastustavat). Ja yhdyssanavirheet ehkä pahin mahdollinen turn off.
Mun suosikkeja ovat myös enään ja rokoite (jota käyttävät yleensä nimenomaan rokotteita vastustavat). Ja yhdyssanavirheet ehkä pahin mahdollinen turn off.
Virheet lauserakenteissa ja kirjoitusvirheet eivät haittaa minua.
ketjussa joka käsittelee kirjoitus- eli näppäilyvirheitä...? Mun mielestä ne on aika eri asioita.
Virheitä sattuu, vaikka olisi kuinka taitava kirjoittaja. Niistä nillittävät yleensä ne, joilla ei asiaan ole muuta sanottavaa, eli ne, jotka eivät ole aloittajan kanssa ko. asiasta samaa mieltä, mutta eivät osaa perustella kantaansa ja ne, jotka fanaattisesti pitävät sitä omaa mielipidetään sinä Ainoana ja Oikeana - heidän mielestään muulla tavalla ajattelevien sanomiset voi hyvin kuitata olemattomiksi takertumalla yhteen näppäilyvirheeseen.
mulla on kybäsormitekniikka hallussa ja kirjoitan todella nopeasti. Tuleehan sitä väkisinkin jotain väärin näpyteltyä. Oikeasti, eikö ole muuta elämässä kuin kirjoitusvirheiden vahtiminen?
löytyyhän sitä muutakin sisältöä: voihan sitä kadehtia ja/tai arvostella ihan mitä vaan, eli kyllä löytyy, tältä palstalta nimenomaan.
ketjussa joka käsittelee kirjoitus- eli näppäilyvirheitä...? Mun mielestä ne on aika eri asioita.
Samoin jos vaikka aggressiivisen kirjoittaa yhdellä g:llä, se ei ole näpyttely virhe. Eikä sydämeen mahdu kuin yksi m.
Voihan sitä totta kai syyttää kaikesta kymmen sormi järjestelmää ja huippu nopeaa kirjoitus tekniikkaa, jos siitä tulee parempi mieli.
Näköjään se sinuakin rassaa, kun piti oikein avaus tehdä.
Itse lukihäiriöisenä ihmisenä on vaivaanuttavaa seurata kun ihmiset jopa suuttuvat ja pilkkaavat jos jossain on kirjoitusvirhe. Kirjoitusvirheet on meikäläisille arkea ja ehkä siksi joudummekin laittamaan ne tärkeys järjestykseensä...ehkä vähättelen teidän tuskia mutta omaan korvaan kirjoitusvirheistä jauhaminen tyhmyyden kuvana on älytöntä.
Joillekin se pilkun viilaus taitaa olla se tärkein elämän sisältö.
Sain kahden yo-kurssin käytyäni äidinkielestä vahvan eximian, osaan neljää muutakin kieltä ja huomaan heti pienimmätkin virheet tekstin tai puheen tuotossa. En silti viitti korjailla toisten virheitä yleensä muuten kuin päässäni, koska se on ajattelematonta ja tahditonta. Korjaan välillä jos koen ettei keskustelukumppani ole kovin herkkänahkainen.
En nimittäin itse pidä siitä jos jokaista tekemääni virhettä tutkitaan suurennuslasin läpi. Se ahdistaa. Ajattelen kuten kaupaopiston ruotsinmaikka: vähät virheistä kunhan tulee ymmärretyksi. Tärkeämpää on uskaltaa edes kommunikoida.
L jäi mulla kahden pisteen päähän...
Vierailija kirjoitti:
Sain kahden yo-kurssin käytyäni äidinkielestä vahvan eximian, osaan neljää muutakin kieltä ja huomaan heti pienimmätkin virheet tekstin tai puheen tuotossa. En silti viitti korjailla toisten virheitä yleensä muuten kuin päässäni, koska se on ajattelematonta ja tahditonta. Korjaan välillä jos koen ettei keskustelukumppani ole kovin herkkänahkainen.
En nimittäin itse pidä siitä jos jokaista tekemääni virhettä tutkitaan suurennuslasin läpi. Se ahdistaa. Ajattelen kuten kaupaopiston ruotsinmaikka: vähät virheistä kunhan tulee ymmärretyksi. Tärkeämpää on uskaltaa edes kommunikoida.
L jäi mulla kahden pisteen päähän...
Heh, ja kirjoitinkin itsekin, että kaupaopisto :)
Eikä se kymmensormijärjestelmä silloin kovin hallussa ole, jos virheitä tulee. Eli olet tyhmä.