Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sieraimessa järkyn kipeä sisäinen finni.

Vierailija
19.08.2010 |

Jomottaa ja pakottaa...mikä avuksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai herpes?

Vierailija
2/9 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kuivattavaa esim. suuvettä pumpulipuikkoon ja penslaile sillä finniä nenän sisäpuolelta muutamia kertoja.

Painiskelen ihan saman ongelman kanssa tällä hetkellä ap! Kokeilin eilen neoamiseptia (haisi ihan kamalalle nenään työnnettynä) mutta aamulla finni oli enää vähän kipeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kastelet kamferitippa pullosta (saa apteekista) talouspaperi palan ja painat kipeää kohtaa samaan aikaan sisä ja ulkopuolelta kunnes alkaa poltella,klaitat vielä kamferia nenän sisä ja ulkopuolelle.tee tätä useamman kerran.älä hiero paperilla vaan paina voimakkaasti,koska kamferi voi polttaa nahkaa.

Vierailija
4/9 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts.. sama vaiva aika usein.. Ja taitaa johtua nenäkarvojen tulehtuneesta karvatupesta. Useimmiten tulee vielä samaan paikkaan joten varmaan paikkaan kehittynyt aterooma joka pitäisi kirurgisesti poistaa... huoh.. kipee on kun tulee ja ärsyttää..

Vierailija
5/9 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääpä sanoko, ettei ole herpestä. Minä luulin vuosikaudet, että mulle tulee märkäpäinen finni aina samaan paikkaan sieraimen sisällä kunnes se ei alkanut parantua ollenkaan ja sit kun olin ihan muussa asiassa työterveyslääkärissä niin näytin sitä lääkärille. Ja lääkäri sanoi, että ihan selvä herpes ja nenä kuulemma yhtä tavallinen paikka kuin huuli, ihmiset ei vaan hoksaa sitä. Sain siihen sit voidetta ja se auttoi. Se rakkula saattaa näyttää juuri semmoiselta finniltä, jossa pieni keltainen mätäpää mutta jos sen puhkaisee, sieltä ei tule sitä töhnää vaan valuu pikemminkin ihan nestettä.... Ja hirveä paine, polttelu ja kutitus koko ajan.

Vierailija
6/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apu löytyy aina AV:lta!! Nenässäni on ollut aivan JÄRKKY kipu jo viikon. Alkuksi kuvittelin myös, että sieraimen sisällä on iso tulehtunut finni, mutta nyt tämäkin asia selvisi...:(

Vierailija
7/9 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oli näppylä nenän sisällä otin sen irti se oli Keltanen mikä näppylä se oli

Vierailija
8/9 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko se finni

Vierailija
9/9 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pakko on sitä nenää työntää paikkoihin josta saa herpeksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi