Eihhh Sirkka-Liisa! Ei ei ei!
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1173136/nain-pukeutuu-suom…
Vieläkö noita myydään?
Kommentit (14)
Onko tossa käynyt niin, että hame on ylhäällä rympyssä ja todellisuudessa peittäisi noi sukat? Eihän toi VOI olla muuten mahdollista.. Asu sinänsähän on ihan kiva Sirkka-Liisan kokoiselle ja ikäiselle naiselle. Kyllä tossa täytyy olla vaan joku kömmähdys, ei ole voinut arkoituksella näyttäytyä noin. Eihän?
Mä käytän noita mustien suorien housujen kanssa...
vaikka oikeasti tunnen myötähäpeää.
Asu on muuten ihan edustava.
on ihan oma "tyylinsä". Itse asiassa olisin pettynyt jos hän ei säväyttäisi pukeutumisellaan noin. Hän on vähän kuin politiikan Riitta Väisänen... ei voi kopioida...
Eikös tuossa ole jo verutulpan vaara? tai kuolion?
Eikös tuossa ole jo verutulpan vaara? tai kuolion?
:D :D
Naurattaa. Toi on niiiiiin Sirkka-Liisaa.
Sinällään kurja juttu, kun asu olisi muuten ollut ihan "salonkikelpoinen".
ollaanpa rehellisiä - ilman sukkia tuo asu olisi ollut aivan tylsä ja persoonaton. Sukat tuovat siihen pikantin Sirkka-Liisa-mausteen. Hyvä Sirkka-Liisa! Ensi kerralla hän voisi kokeilla esim. oranssia Hankkija-lippistä saman asukokonaisuuden kanssa.
joissa on naisia korkkarit ja sukat jalassa. Ja sitten tyyliä on jalostettu näin persoonallisesti...
muualla kuin tyhmien palstamammojen päässä.
Toki tyylikkäämpää olisi ollut jos olisi ollut ohuet sukkikset mutta tarviiko sitä nyt niin kauheen nipo olla?
Itse käytän ihonvärisiä polvisukkia housujen kanssa.
Parempia kuin nilkkasukat.
kyttäämällä kyttää että jos saisi todella epäedustavan kuvan nappaistua. On nähty ennenkin.
Oikeasti noissa ei ole mitään vikaa muualla kuin tyhmien palstamammojen päässä..
provo?
muualla kuin tyhmien palstamammojen päässä. Toki tyylikkäämpää olisi ollut jos olisi ollut ohuet sukkikset mutta tarviiko sitä nyt niin kauheen nipo olla? Itse käytän ihonvärisiä polvisukkia housujen kanssa. Parempia kuin nilkkasukat.
kunhan käytetään pitkien housujen kanssa. Hameen kanssa EI!
Kyllähän nuo polvisukat on ihan jees mutta pitkien suorien housujen kanssa! Minulla ainakin nilkkasukat menee makkaralle joten polvisukat paremmat.