Onks täällä ketään jolla ei oo mitään pahaa sanottavaa appivanhemmistaan?
Mulla ei oo sanaakaan sanottavaa niistä muutakuin että ovat upeita ihmisiä kaikki tullaan toimeen ja nauretaan yhdessä.
Tuntuu että täällä kaikki ihmiset vihaavat appivanhempiaan tai erityisesti anoppejaan!
Kommentit (11)
Toivoisin, että asuisimme lähempänä heitä, jotta voisimme tavata heitä useammin.
mieheni vanhemmat ovat ihania ihmisiä,ja mieheni mielestä myös minun vanhempani ovat mukavavia.ei kumminkaan puolin negatiivista sanottavaa.
Siis mikä tämänkin ketjun tarkoitus on? Kaikki kehuu kun on niin kivat appivanhemmat. Kertokaa edes miksi on kivat, miten ilmenee, onko huonoja kokemuksia muista jne.
Vierailija:
Siis mikä tämänkin ketjun tarkoitus on?.
MInullakaan ei ole mitään pahaa sanottavaa tai valitettavaa anopistani (appi kuollut).
Vierailija:
Siis mikä tämänkin ketjun tarkoitus on? Kaikki kehuu kun on niin kivat appivanhemmat. Kertokaa edes miksi on kivat, miten ilmenee, onko huonoja kokemuksia muista jne.
" Appiukko" (en osaa käyttää hänestä tuota nimeä) on mitä on, mutta ystävällinen ja mukava ihminen... Käyn mielelläni heidän luonaan
Käydään katsomassa aina jouluna ja viedään yksi hautakynttilä.
Sääli vaan, että asuu todella kaukana.
Vierailija:
Käydään katsomassa aina jouluna ja viedään yksi hautakynttilä.
parin viime vuoden aikana äitini kuoleman jälkeen. Mulla ei ole muita vanhempia kuin appivanhemmat joten onneksi ovat hyviä tyyppejä...
ovat normaaleja ihmisiä hyvine ja huonoine puolineenkuten me muutkin.