Ärsytääkö teitä muita miestenne ulkonäössä tai tavoissa joku?
Tarkoitan, että mies on mitä kunnollisin ja rakas jne, mutta silti mua ainakin ärsyttää monikin asia.
Esim.
-miehen karvat erityisesti kainalossa ja rinnassa, yök!!
-miehen riippuluomet
-miehen aivastus, todella kovaääninen
-laahaa jalkojaan kävellessään, esim. kaupassa on ärsyttävä kuunnella kun laahustaa
-mies käy kakalla "aina"
-lököttävät farkut
-hikoilu
-leivänmurujen yms. roskien sormenpäähän keräily ja hörääminen siitä suuhun
Mies on mitä mukavin aviomies ja hyvä isä, mutta noi seikat joskus ottaa päähän ihan tosissaan. Mini asiahan on sellainen, jolle mies ei edes voi mitään, kuten aivastus, mutta toisinaan on nieltävä sanansa, etten sanoisi pahasti...
Onko normaalia?
Kommentit (6)
Siksihän kysynkin, että tunteeko kukaan muu näin. Ja tiedän, että mulla varmaan on roppakaupalla vähintään yhtä ärsyttäviä tapoja.
Se vaan ei vähennä sitä, että nuo asiat tuntuu toisinaan sietämättömiltä.
-ap
"Kurlaa" räkää kovaäänisesti kurkkuunsa ja sitten nielaisee. Tästä huomautan julkisella paikalla tai vieraiden lähdettyä.
Lauleskelee hengellisiä lauluja rumalla äänellään muiden kuullen. En oo viittiny tästä sanoa mitään, etten loukkaisi.
Runkkaa usein unissaan. Mua inhottaa aina herätä siihen...
Kännissä silmät harottaa..
Tässä jotain..
muttei niin että ällöttäisi.
Pyysin ajelemaan kainalonsa ja nyt jopa alakertaansa on siistinyt (ei mitään posliinia), vaan siistinyt harottavaa pusikkoa.
Rintakarvat on jees.
Moni asia ärsyttää, mutta ei ne minua haittaa.
Edellisessä suhteessa ärsytti, mutta minä en tainnut häntä oikeasti rakastaakaan.
Tätä miestä rakastan, eikä pikkuasiat ärsytä.
muttei niin että ällöttäisi. Pyysin ajelemaan kainalonsa ja nyt jopa alakertaansa on siistinyt (ei mitään posliinia), vaan siistinyt harottavaa pusikkoa. Rintakarvat on jees. Moni asia ärsyttää, mutta ei ne minua haittaa. Edellisessä suhteessa ärsytti, mutta minä en tainnut häntä oikeasti rakastaakaan. Tätä miestä rakastan, eikä pikkuasiat ärsytä.
Me nauretaan yhdessä miehen wc-asionnille, jota riittää ( :
Kaivaa varpaita vieraidenkin läsnäollessa, repii kynsiä ym
Ihmeellisesti poseeraa tai röyhistää aina teennäisesti itseään katsoessaan peiliin
Kertoo vitsit aina heti perään uudestaan toisen kerran, ikäänkuin varmistaakseen että tajusin, vaikka jo eka kerralla reagoin. Toi on niin oksettavaa että pelkään sitä jo etukäteen kun aloittaa juttunsa
ärsyyntyä persoonasta? Kyllä kritiikin pitää aina kohdistua tekoihin, ei persoonaan. Jos se maha toimii jatkuvasti, niin minkä hän sille voi.
Ei, minusta tuo ei ole "normaalia".