Keksittäiskö jotain millä voi piristää mieltä/oloa pahoinvoinnin pyörteissä?
Nyt alkaa kohta vetää mieltä matalaksi, jos ei tule helpotusta. Oisko jotain pientä kivaa, josta sais muuta ajateltavaa...? Leffoja olen nyt katsonut muutaman päivän putkeen ja se on ihan hyvä tapa paeta tätä pahaa, pahoinvoivaa maailmaa, mutta oiskohan jotain muutakin...
Kommentit (2)
mies alkaa pikkuhiljaa olla korviaan myöten täynnä valitusta, makaamista ja toimettomuutta. mutta niin minäkin. kotityöt tuntuu aivan mahdottomuudelta samoin pojan kanssa ulkoilu (onneksi on isovanhemmat jeesaamassa).. kouluun olen päässyt jopa kahteen kertaan syksyn aikana. huoh.
kerran tunsin olevani voiton puolella, mutta paha olo hyökkäsi taas nurkan takaa ja veti takaisin vessan kautta sänkyyn. sängyssä on hyvä olla, nukkua aamusta iltaan. helteet ei ole onneks kiusannu hetkeen.. viileemmässä on parempi olla. suihkuun meno tuntuu välillä ylivoimaselta ja pois päästessä on ihan hengästyny, mut hetken tasailun jälkeen on olo huomattavasti parempi.
syöminen on hankalaa ja suurin osa sapuskasta tökii ja etoo (viimeistään sen jälkeen kun saman sapuskan on maistanu uudestaan oksentaessa), mut uusien herkkujen löytäminen on ihanaa :) kunhan muistaa ettei syö itseään ähkyyn asti...
ihanaa musta on myös se että oon antanu ittelleni nyt pahoinvoinnin ajaksi luvan maata, valittaa, syödä mitä itse haluan (ohjeista viis, kuhan saa jotai sisällä pysymään), pitää paussia hampaitten pesusa (ettei oksentais, purkka ja xylikarkit riittää)... saa luvalla olla huonona, kohta alkaa toinenkolmannes ja ollaan elämämme parhaassa kunnossa ;)
..ja tullut melkeenpä siihen tulokseen, ettei mikään muu auta kun vauva.fi :D en edes pysty lähtemään ulos kavereiden kanssa kun en jaksa teeskennellä että on hyvä olo ; tuntuu että tulee entistä huonovointisemmaksi. Töistä ei ole mitään hyötyä, sekään ei saa mun pahoinvointia huijattua vaan pahentaa vaan.
toisinaan lukeminen auttaa, toisinaan se vaan pahentaa. eilen luuin ton yhden kirjan loppuun ja sain vähän huijattua oksetusta & tapettua aikaa.
nukkuminen auttaa, silloin ei okseta. eilen jouduin ottamaan saikkupäivän ja nukuin koko illan. päiväkin menee nopeammin ohi kun vain nukkuunukkuunukkuu..
herranjestas mä oon masentavan ja säälittävän kuuloinen :D ei tässä auta kun laskea päiviä ja toivoa että kohta helpottaa.