Olenko liian vaativa äiti, kun mun mielestä
7-luokkalaisen pitäisi jo itse päällystää kirjansa. Sanoo ettei osaa...
Kommentit (7)
7-luokkalaisen pitäisi jo itse päällystää kirjansa. Sanoo ettei osaa...
Mä olen päällystänyt kahden lapsen kirjoja, toinen lapsi on jo ysillä ja silti mä pidän sitä hankalana puuhana. Eilen sain taas "kivat" ilmakuplat aikaan kuopuksen matikan kirjaan.
Tietty jos ei käytä kontaktimuovia, niin sitten voi ollakin helppoa, en tiedä ei oo tullut käytettyä kuin tota kontaktimuovia.
Joku saa kontaktimuovilla siistiä jälkeä jo 2. luokalla ja taas joku ei vielä lukionkaan 2.lla tahdo saada.
Ja siksi narraa ettei (yksin) osaa. Istukaa pöydän ääreen ja opetat :)
niin ainakin minä tein äitini kanssa. :) en osaa vieläkään sitä kunnolla vaikka olen jo yli 20 mutta muistan että äitin kanssa oli mukava yhdessä laittaa.
Ei musta voi minkään iän perusteella odottaa, että lapsi osaisi jotain, jos kukaan ei ole koskaan neuvonut ja ei ole saanut asiaa itse kokeilla ja harjoitella.
Ei musta voi minkään iän perusteella odottaa, että lapsi osaisi jotain, jos kukaan ei ole koskaan neuvonut ja ei ole saanut asiaa itse kokeilla ja harjoitella.
Oletko sinä tai joku muu opettanut lapselle, miten kirjat päällystetään? Jos olet(te), niin sitten voit aivan hyvin odottaa hänen päällystävän ne itse.
Muuten et voi.
no tuota, meillä tokaluokkalainen päällysti ihan itse kirjansa. siis esikoinen pällysti kun oli tokalla.