Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisko

Vierailija
18.08.2010 |

Tuli tosta miehen sisko ketjusta vaan mieleen..

Mä loukkaannuin mun miehen siskolle kun se jossain vaiheessa aina meille tullessaan alkoi heti katsoa arvostelevasti meidän kämppää. Sitten alkoi ripotella pikku hiljaa sellaisia kommentteja että kun hän ei ymmärrä noita boordeja ollenkaan miksi niitä pitää olla JOKA huoneessa (meillä siis on joka huoneessa boordit tapeteissa). Sitten meidän keittiön kaakelit ovat kuulemma hirveän tummat ja muutenkin kuulemma erikoisen väriset. Jossain vaiheessa vielä vihjaili että hän voisi tulla meille asumaan ja olla taloudenhoitajana koska meillä on kuulemma niin sotkuista, MUTTA sitten hän kyllä sisustaisi täysin uudestaan sen huoneen missä asuisi. Lopulta kyllästyin kuuntelemaan näitä kommentteja ja sanoinkin sen suoraan. No, tämä täti oli ihan ihmeissään että eihän hän mitään ole tehnyt ja ihan hyvää hyvyyttään olisi meillä siivonnutkin ja minä kuulemma loukkaannun liian herkästi. Miehenikin sanoi että ei siskon jutuista kannata loukkaantua että se nyt vaan on sellainen. Kyllä mä tollasesta loukkaannun!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sen siskon jutuista kannata loukkaantua tai mitään muutakaan. Se nyt vaan on sellainen..

No, mun miehen siskosta ei enää ole harmia, kun katkaisi kaikki välit meidän saatua vauvan. Hän ei pysty tapaamaan minua ja vauvaa (veljeään kylläkin). Syyksi hän on ilmoittanut, ettei hänellä ole miestä tai perhettä..? Mummo on surusta murtunut, kun ei voida viettää yhtään perhejuhlaa yhdessä. Sisko ei pysty olemaan meidän kanssa samassa talossa.

Vierailija
2/3 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisesti vaan naurahtaa kritiikin päälle, "No varmaan joo susta tuntuu tummalta, etenkin _sun_ makus tietäen".

Tai "Tulis kuule sun sisustaman niin muusta huushollista poikkeava ja meidän näkökulmasta mauton huone, että onneks et asu meillä" ja hersyvä nauru vaan päälle. Siihen jos sisko sanois jotain et, onks hällä sun mielestä uono maku tms, niin siihen vaan, että "no, mitäs tuosta, mehän ollaan jokainen yksilöitä" ja sit vaan vaihdat puheenaihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä AP annat miehesi siskon sanomisten haitata elämääsi ja kyseenalaistaa omia sisustusratkaisujasi?

Naura sen idioottijutuille ennemmin, suhtaudu siihen kuin johonkin vähä-älyiseen hauskuuttajaan tai vaikkapa pahasti dementoituneeseen sukulaismummoon ja anna reppanan arvostella & puhua sydämensä kyllyydestä. Ajattele, ettei se ihan oikeasti tajua yhtään, mitä se puhuu. Älä ota itseesi tai loukkaannu suotta: sillä tavallahan sä vaan osoitat sille, että sen sanomisilla olisi jotakin vaikutusta sun elämään ja että sun itsetuntosi on niin alhainen, että se saa puheillaan sut epäilemään omia valintojasi.

Vai onko ne sisutusratkaisut sun omia valintojasi alkujaankaan? Tuntuuko susta ihan opikeasti, että miehesi siskon puheissa voisi olla jotakin perää? Haluisitko itsekin vaihtaa ne boordit pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi