Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAMASUT KESKIVIIKKONA 12.10.***

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaargh!! Mä olin kirjoittanu pitkät pätkät, ja sit painoin vahingossa hiirestä (tuosta sivusta) yhtä nappia, ja tää hyppäs sitten edelliselle sivulle, ja näin ollen koko teksti katosi taivaan tuuliin :-/

En nyt ehdi enempiä kuin että [b]ANNULLE[/b] tsemppipeukutukset, että nyytinhakureissulle olet nyt jäänyt *bd bd*

Ja [b]BEIBILLE[/b] tsemit, että sullakin pian se oma nyytti olisi kainalossa!!

[b]VALLUKKA[/b], mä oon joka toinen hetki sitä mieltä, että marraskuulle mennään, ja joka toinen hetki taas uskon ja kuvittelen (tyhmänä) vauvan syntyvän hetkenä minä hyvänsä.. Saa nähdä, jännää tää loppuaika kyllä tulee olemaan, ainakin jos eilinen suppailujutska sattuu jatkuilemaan *bd bd* Mutta edelleenkin sinne vähän " tsup-tsupeja" ;D

Ok. Nyt tarvii lopettaa. Neukku taas tänään, saa nähdä miten sitä painoakin taas on tullut :-O

[color=darkviolet][b]Emppu 38+2

Vierailija
42/55 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lähdettävä sinne yliaikaistarkastukseen. Supparitkin loppuivat auringon noustessa eli se siitä. *ARGH* En edes viitsi soittaa sinne päivystykseen. En ssanut edes nukutuksi nyt aamulla vaikka yritin.

Taidan uskaltautua lähtemään autolla kun ei kertakaikkiaan huvita bussinkaan kyytiin lähteä. Mietitään auto ongelmaa sitten myöhemmin jos pitääkin jäädä sairaalaan. Luulen kyllä että passittavat kotiin takaisin.

j+beibi 41+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole käynyt ilmoittautumassa, kun ei ole mitään uutta kerrottavaa.

Ei paljoa supistele.

Nyt leikkimään kuopuksen kanssa, ennen kuin hän menee ekoille päikkäreille.

Urkki ja Aarre rv 40+0

Vierailija
44/55 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on takana myös huonosti nukuttu yö. Musta tuntuu, etten ois nukkunu juuri yhtään. Koko yön (melkein) jomotti alaselkää ja alavatsaa, että häiritsi oikein uniakin. Heräsin päänsärkyyn ja tässä sitä kärvistellään nyt. Jomotuksia ei enää ole, paitsi päänsärky. KIVA!! :(

Annu onkin jo polilla, toivottavasti saa tänään jo nyyttinsä. Beibekin sitten joutui polille lähtemään, joten tsemppiä sinnekin. SUPPAREITA kaikille niitä toivoville!!! Nyt ei ajatus kulje, joten en taida enempää kommentoida muitten juttuja, kun en ees muistakaan kunnolla. (vaikka lyhyt pino)

Masussa käy möyriminen niin kuin aina ennenkin. Huomenna olis neuvola, jonne turhauttaa lähteä. No, mentävä on. Mä en nyt jaksa enempiä loruilla, sorry kaverit.

Mukavaa päivänjatkoa kaikille! Jospa myöhemmin jaksais paremmin heittää juttua tänne.

Hemulii_i rv 39+2

Vierailija
45/55 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko eilinen päivä lekurin jälkeen oli jomotusta ja särkyä n.10min. välein. Yöllä sain peräti 2h nukuttua, kunnes en voinut enään maata supparien takia. Kellottelinkin niitä. Olivat alkuun 5min välein, kesto 50s. ja sit lähinnä 10min välein kesto 1min. Vatsakin on totaalisesti tyhjennetty. Eilispäivän aikana 4krt ja yöllä 3krt.

Oli vaan ärsyttävää yöllä kärvistellä ettei herättäis miestä ja poikaa, kun pojukin nukkui suht hyvin. Oiskohan se tauti jo lähdössä pois? Kuumetta ei ollut aamulla, mut ihan tukossa on pikku kaveri.

*auts! suppari päällä* Jumppapallo ois nyt ihana, et sais pyöriteltyä parhaiten lanteita. yöllä ei voinut ees kaurapussia lämmittää/mennä lämpimään suihkuun, ettei miesväki herää. Vierashuoneen sohvalla könötin ja tuijotin Mtv:tä.

Mies lähtee salille klo 11 ja siitä töihin 13-21. äippä tulee tänne sit mun ja pojan seuraksi. Toivottavasti ei kuume enään nouse pojalle, et vois olla ens yön mummolassa.

rv39+6

No, mut nyt meen aamupuurolle, kun kerran mies keitti.

Vierailija
46/55 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin olisi nyt sitten täydet 40 rv saavutettu ja olo jo kovin malttamaton.. Itse olen jo varmaan viikon odotellut kuin pieni lapsi jouluaattoa milloin alkaa tapahtua.

Noh, mitään kummempaa ei siis tapahdu. Tänään neuvolaan rutiinikäynnille.. Saas nähdä mitä nuo verenpaineet huitelee, kun eilenkin illalla tuli muutamaan otteeseen ihan huono olo --> päässä jyskytti ja oli hankala jopa jo hengittää. Tuntemus meni kuitenkin hetkessä ohitse, joten rauhoittelin vain itseni ja lepäilin loppuillan.

Mutta nyt en löpise tämän enempää vaan lähden aamupalan tekoon ja sitten valmistautumaan neuvolakäynnille..

Onnea URKILLE ja COPPOLALLE la:n saavuttamisesta ja muillekin tasislaisille! Nyt vaan kovasti niitä suppareita, tänne ja heti!

- Minski - RV 40+0 *jippii*

Vierailija
47/55 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille TASISLAISILLE!

HEMULII_I: Tiedän tunteen huonosti nukutun yön jälkeen. Viime yön saldo oli klo 3-7 eli 4 tuntia!! Nyt ei jomota sentään päätä, mutta otinkin kaksi panadolia tuossa ennen klo 3, joten vaikuttanevat vielä...Mullakin on nyt muutaman päivän jomotellut päätä, vaikka yleensä en kärsi kovin helposti päänsärystä. Ei onneksi kuitenkaan niin kovaa tuo särky ollut, että olisin siitä enempää huolestunut...Sitähän sanotaan, että jos tulee päänsärkyä, näköhäiriöitä tms. niin pitäisi ottaa yhteyttä neuvolaan. Ja täällähän tuntuu joka toisella olevan päänsärkyä, niin tiedä tuosta ohjeesta sitten...

SINILAINEN: Kiitos 3v. synttärionnitteluista -kerroin ne tuossa juuri pojalle :) Lauloimme hänelle nyt aamulla " Paljon onnea vaan..." ja annoimme formula-polkuauton. Harmi vain, että auto oli vielä paketissa ihan osissa ja mies ei millään ehtinyt sitä koota ennen töihin lähtöä. No, onpahan jotain odotettavaa pojalla nyt päivällä, kun isi sitten illalla kokoaa auto ajettavaksi. Poika oli jo silminnähden ilahtunut niistä osistakin. Varsinkin ratti ja renkaat kiinnostavat! ;)

Nyt näyttää siltä, että tämä tuleva vauva saa ihan oman synttäripäivänsä. Ei yöllisiä suppareita, eikä muutakaan lupaavaa synnytyksen suhteen...Muuta kuin siis tuo UNETTOMUUS, joka alkaa viedä multa hermot!!! Onneksi tuo vaiva iski vasta nyt tässä loppumetreillä, mutta silti se on erittäin rasittavaa!!! Onko täällä muita, jotka kärsivät nyt unettomuudesta?? Mulla ei siis johdu välttämättä mistään suppareista, vaan ihan on vaan sellainen ihmetila, että uni ei tule ja kaikenlaiset ajatukset vaan vaivaa päässä... :(

t.Sinisiipi rv41+3

Ps. Kohta lähdetään oikein perinteisille markkinoille. Ajattelin ostaa lapsille sieltä jotkut kivat foliopallot. Täällä pikkupaikkakunnalla harvoin tapahtuu, joten markkinat ovat iso juttu!!! :) :) :)

Vierailija
48/55 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka yö kotona takana vauvan kanssa ja ihanaa oli.

Lauantaina meille syntyi kolmas poika 14.30 yhdeksän tunnin " työskentelyn" jälkeen. (ja minä kun luulin et tuskin kerkeän edes laitokselle ennen synnytystä. Edellinen synnytys kesti kaikkinensa vajaa 3 tuntia).

Kaikki meni hyvin ja nyt ollaan ja ihmetellään tätä uutta ihmettä kotona. kumma kuinka sitä onkaan unohtanut kuinka pieniä ja suloisia nuo vaavit onkaan.

SUPISTUKSIA JA SUPISTUKSIA, TEILLE KAIKILLE. ODOTTOVAN AIKA ON PITKÄ. (minäkin sanoin miehelle kipeimmillä supistuksilla, että on sitä hullu kun haluaa näitä lapsia ja vielä vapaehtosesti. kai se aika oli kullannut muistot niistä kipeistä suppareista).

-messam ja erperttiherperti-

Vierailija
49/55 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MESSAM onnea koko perheelle!!!!

Onnea myös kaikille tasislaisille, teitä rv 40 tuntuu olevan aikas monta!

Täällä erittäin hyvin nukuttu yö takana! Yli yhdeksän tuntia yhteenputkeen eikä aamulla meinannut jaksaa herätä. Siis ei ainuttakaan vessareissua!! Taidan olla jotenkin poikkeus tuon nukkumisen suhteen, ku unettomia öitä ei täällä ole. Toisaalta se hemppaki oli vaan sen 102, joten se varmasti väsyttää.

Vauvan sänkykin on jo kasassa. Oli pakko laittaa, kun tuo poikani alkoi vaatimaan äitiä tekemään jotain. Olipahan sitten tyytyväinen, kun vauvan sänky oli myös pedattu. Nyt pitäis enää ostella ne tarvikkeet joita tarvitaan kun vauva kotiutuu. Jotenkin tän kolmannen kanssa ei tunnu olevan niin kiire saada kaikkea valmiiksi.

Päivänjatkoja kaikille!!!!!!

Hennajo 37+3

Vierailija
50/55 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille !!

mina edelleen taalla... Rupeaa tuntumaan uskomattomalta, etta tama vauveli on vielakin vatsassa !!!

Lahden puolen tunnin paasta sairaalaan, katsotaan mita tapaalhtuu... Laukut on valmiina, jos jaan, saa mies tuoda ne perassa !!!

Voihan olla, etta kohdunsuu on jo 5 cm auki, niin kuin esikoisen aikana... Tai sitten ei, passittavat kotiin.... KÄÄK !!! Toisaalta jannittaa ihan kamalasti, toisaalta haluaisin tasta mahasta eroon, vaikka juuri tassa koneen edessa mietin, etta pitaa nauttia viime paivista ja hetkista. Mina en halua enaa kolmatta lasta. Sen verran hankalia ovat nama minun raskaudet olleet. Ekan aikana 3 kk makuulla, toisella 5 kk makuulla, kolmannella menisi varmaan 9 kk maatessa.... No thanks !!!

Ilmoittelen iltapaivalla, mita kuuluu....

ÄITI92 39+0 !!!!!!!

Vierailija
51/55 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille nyyttinsä saaneille! Ja tasislaisille ja kaikille muillekin, jotka onnea tarvii ja kaipaa!!

Unettomuudesta: Viime yö täällä tuli nukuttua vähä paremmin, mut edellisyönä kävin TUNNIN välein vessassa ja nukkumisesta ei tullu mitään. Eli menin klo 23 nukkuun ja aamulla ysiltä kävin 10. kerran vessassa yön aikana! Mua on muutenki vaivannu unettomuus jo vuosia ja nyt taas se on välillä niin paha, et ei tuu muuta ku päivät sit itkettyä, ku ei oo saanu nukuttua. No toissayön aikana kyllä turvotus helpotti, paitsi, et se palas viime yönä. Päivisinkään ei oiken saa levättyä ku tuo 2-vuotias esikoinen vaatii huomiota ja hoitoa. Lonkkakivut myös vaivaa ja se kääntyminen tän valtavan mahan kanssa on tuskallista ja operaatio sinänsä, kuten te tiedätteki. No joo tulipahan valitusta.

Perjantaina ois seuraava neuvola ja sit viikon päästä aika ä-polille kokoarvioon rv 40+1, jos ei oo sitä ennen syntyny. Toivottavasti on.

Ja muuten tuosta kulkuväline ongelmasta, jota beibi0905 ainaki pähkäili, niin mulla lukee siinä ä-polilta tulleessa ajanvaraus lapussa, et: " Mikäli sairautenne vaatii muuta kuin yleistä kulkuneuvoa, teillä on mahdollisuus käyttää omaa autoa tai taksia. Sama mahdollisuus on myös viimeisen raskauskuukauden aikana (36. raskausviikko täynnä). Saatte KELAa varten todistuksen äitiyspoliklinikalta."

Eli mä ymmärtäisin tuosta et voi mennä taksilla ja tarvii ite maksaa vain se omavastuu tai voi hakee jälikäteen Kelasta korvauksen. Luulis, että tää käytäntö on joka puolella maata samanlainen.

Mutta nyt tytön kanssa värkkäämään, ennen ku se hermostuu.....

Suppareita kaikille ja toivottavasti meillä kaikilla on pieni nyytti pian kainalossa. Ainaki niillä, joilla viikot on jo täynnä!!

Jensku rv 39+1

Vierailija
52/55 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaana porhalsin tytön kanssa Stockalle aamusta. Shoppailimme yhtä sun toista, joten kukkaro keveni kummasti ;)

Aikomuksena oli ostaa semmoinen toppahaalarikin tytölle, mutta se jäi tekemättä, kun oikea nivuseni kipeytyi yhtäkkiä niin hemmetisti. Vedet silmissä raahauduin autolle kasseineni ja lapsineni. Nivus on vieläkin niin pirun kipeä, etten meinaa päästä askeltakaan mihinkään suuntaan. olin vielä luvannut tytölle, että mentäis leikkipuistoon kauppareissun jälkeen, mutta en mä kerta kaikkiaan voinut sinne lähteä. Onneksi lapsi ei sentään kiukustunut, ymmärsi, että äiti on kipeä. Yritämme iltapäivällä uudestaan. Enhän mä nyt voi tuota lapsiressua koko päivää sisälläkään pitää.

Peukutuksia kovasti Äiti92:lle ja Beibille sekä kaikille muillekin, joilla nyytinhakureissu on käsillä. Tasislaisille lähetän suppareita vimmatusti, jospas lähdettekin siitä joukolla synnärille :)

Nyt raahaudun ruokaa laittamaan, palaan iltapäivällä lukemaan kuulumisia.

IdaA ja Masulius 38+4

Vierailija
53/55 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tuntuu, että monella on synnytystä enteileviä " oireita" . Täällä mennään yli niin että hujahtaa. Ei minkäänlaista merkkiäkään, että pääsisi lähiaikoina tositoimiin.

Unettomuus alkanut myös täällä vaivaamaan. Useimmiten saatan nukahtaa ihan hyvin, mutta herään yöllä todella pirteänä ja unen päästä on vaikea saada enää kiinni. Samoin aamulla herään hävyttömän aikasin pirteänä, mutta yritän aina väkisin nukkua vielä sen pari tuntia. Päivälläkin olen yrittänyt vähän nukkua, mutta ei sitä kauaa jaksa silmiä ummistaa. Alan todella kohta tarvitsemaan kunnon lepoa! 1-2 tunnin pätkissä nukutut unet vaan rasittaa.

Iltasin olenkin sitten kiukkuinen kuin ampiainen. Olo on alkanut olla iltaisin tosi huono: turvottaa, vihloo ja väsyttää.

Ajattelin tänään yrittää saada miestä houkuteltua Hulluille päiville vähän shoppailemaan ja illalla olisi sauna. Saa nähdä lähteekö. Vetoaa varmaan siihen, etten mä " saisi" enää mennä. Mutta eipä tämä vaavi täältä kotona makaamalla ulos tule yhtään sen nopeammin.

Nyt lukemaan eilistä pinoa. Suppareita kaikille niitä haluaville!

Rv 40+1

Vierailija
54/55 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi poika kasvaa ihan mieletöntä vauhtia! Eilen käytiin

neuvolassa ekaa kertaa, ikää siis 10 pv ja mitat oli (suluissa siis

syntymämitat):

Pituus 51,4 cm (50cm)

Paino 4240g (3800g, kotiutumispaino 2 vrk:n iässä 3618g)

Pipo 37,8 cm (36cm)

Neuvolakorttiin Eeva kirjoitti: " Tyytyväinen, jäntevä. Napa hieman

tihkuu. Upeasti kasvaa rintamaidolla"

Onnittelut kaikille vauvansa saaneille!

Mami ja poju 11 pv

Vierailija
55/55 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea messam vauvelin johdosta!!

Ja onnea myös muille nyytin saaneille jos en ole muistanut onnitella...

Eilen jo uhkasin etten tule enää kotiin äitipolilta ilman vauvaa. Nyt päätettiin että leikataan tänään. Pääsin jo osastollekin verikokeissa käytyäni odottamaan tämänpäiväistä sektiota. Verikokeissa kuitenkin huomattiin vasta-aineita(tullut aikoinaan verensiirrosta)jonka vuoksi heillä on minulle verta vasta huomenna elikkä sektio siirtyi huomisaamuun.

Lääkäri oli hieman ihmeissään kun kerroin että kuukautisten mukaan la oli jo 18.9(ultran perusteella muutettiin 5.10) eli nyt olisi sen mukaan viikkoja jo yli 43. Lisäksi vauvalla oli painoa yli 4kg ja ekani joka painoi 3,5 kg ei tullut ilman imukuppia ja edelliseni sektio pysähtyneen avautumisvaiheen vuoksi.

Elikkä huomenna siis meilläkin vauva kainalossa - vaikkakin olisin mielelläni synnyttänyt. En silti pode huonoa omaatuntoa tai tunne itseäni sen huonommaksi vaikken siihen pystykään, tuollaisille asioille kun harvemmin mitään itse voi

susku rv 41+0 (43+3?)