Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

bahia feliz lokakuussa lasten kanssa???

Vierailija
17.08.2010 |

Kokemuksia ja vinkkejä kaipailen :) Ollaan lähdössä lokakuun puolessa välissä kanarialle bahia feliziin, siellä hotelli orgideaan.

Kanarilla itse aikoinaan käynyt hiihtoloman aikoihin, mutta tämä bahia feliz käymättä.

Lapset iältään 9 kk, 8 v ja 12 v joten yöelämään ei tällä reissulla kaipailla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä tuota isompien lasten olen miettinyt?

Vierailija
2/9 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orkidean naapurissa Playa Felizissä ja voin suositella myös sitä. Lapsille kävelymatkan päässä orkidean Bamse jutuista ja myös järjestivät ohjelmaa siinä hotellin altaalla. Kivat huoneistot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
4/9 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin viime syyslomalla siellä, sama hotelli. Meillä lapset vähän pienempiä, mutta bamse-klubit ym. toimi hienosti ja siellä oli oikein helppoa ja mukavaa. Turrekohde toki, mutta lasten kanssa se on ennemminkin hyöty kuin rasite... Lämpöä riitti 25-28 astetta, joten aivan optimaalinen siinäkin mielessä. Mukavaa matkaa teille!

-Venni

Vierailija
5/9 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ollut kerran Tres Vidaksessa ja Playa Felizissä (toka kerta juuri lokakuussa viime vuonna). Orqidean uima-allasalue on vaan kuin sillipurkki, niin täynnä :(

Varaudu myös, että puolihoitoaterioille voi joutua jonottamaan pöytää.

Vierailija
6/9 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Las Pitas ja Tres vidas. Ovat ihan "samassa pihapiirissä". Näissä ainakin on toimivat pienkeittiöt.

Tiskiallas, hella, jääkaappi, astiat yms.

Aamiainen ja päivällinen tarjoillaan Orkideassa.

Olen joskus vuosia sitten asunut myös Orkideassa mutta en enää muista oliko huoneissa keittiötä.

Asuimme viime syksynä Las Pitaksessa. Erittäin toimivaa.

Vierailija
7/9 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät paljon mm. av-sivujen keskusteluja ko. paikasta.

Helppo paikka lasten kanssa. Ottaisin all inclusiven.

t. viime syksynä siellä ollut

Vierailija
8/9 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me kanssa mietitään tätä yhdeksi vaihtoehdoksi kun m.toimisto kehui hyväksi lapsipaikaksi! Onko kovin tuulinen paikka?

Vierailija
9/9 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuper. vielä kyselee paikassa käynneiltä löytyykö sieltä 9 kk soseita ja korvikkeita, vai veittekö kaiken mukananne koto-suomesta?

Entä oliko tuossa hotelli orgideassa minkäänlaista keittokomeroa? yleensähän näissä varsinaisissa hotelleissa ei taida olla, ainoastaan huon.hotelleissa...

Kiittäen taas :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi