Lukekaas, ihan vaikka vaan mielenkiinnosta vaikkette ns. uskovaisia olisikaan
http://www.onkosetotta.net/artikkeli/27
"Ihmiskunnan tulevaisuus Raamatun mukaan
Näkyvä ja näkymätön maailma ja ihmiskunnan historia"
Kommentit (11)
ei kovin monta riviä jaksanut lukea. Harmittaa ihmisen psykkeä tuntevana tällä lailla vääristynyt maailmankuva. Valinta ei todellakaan ole kaikille vapaa.
ei kovin monta riviä jaksanut lukea. Harmittaa ihmisen psykkeä tuntevana tällä lailla vääristynyt maailmankuva. Valinta ei todellakaan ole kaikille vapaa.
Mitä käytännössä tapahtuu kun Jeesus palaa?
t. ei-uskova
t. ei-uskova
ja esim. ilmestyskirjaa olen vain selaillut.
Käsittääkseni kuitenkin kun Jeesus tulee, hän tulee näkyvästi, äkillisesti, ja sitten hän vie uskovansa mukanaan. Korjatkoon joku, jos olen väärässä!
Ja tämä kysyjä voi myös esim. googletella (kunhan katsoo vähän että kenen tekstejä ja mistä netistä lukee) niin lisätietoa löytynee.
ap
t. ei-uskova
ja esim. ilmestyskirjaa olen vain selaillut.
Käsittääkseni kuitenkin kun Jeesus tulee, hän tulee näkyvästi, äkillisesti, ja sitten hän vie uskovansa mukanaan. Korjatkoon joku, jos olen väärässä!
Ja tämä kysyjä voi myös esim. googletella (kunhan katsoo vähän että kenen tekstejä ja mistä netistä lukee) niin lisätietoa löytynee.
ap
t. ei-uskova
perustaminen on raamatussa?
Must tuntuu et nykyaikana parista hassusta lauseesta on tehty oppi joka nyt väitetään olevan raamatussa.
Kai ihmiset olisivat sellaisen perustaneet jo tuhat vuotta sitten jos sellaiseen olisi uskottu?
parempi paikka maailmasta tulisi, jos lapset istutettaisiin uskonnontuntien sijaan käytännön psykologian tunneille. Siellä mietitäin ihan konkreettiste esimerkkien avulla sitä, mitä seuraa siitä kun Villen käsitys kiintymyssuhteesta on se että joka hetki on vaarassa saada turpaan ja Sannan käsitys on se että rakkaus ja hellyys auttaa yli vaikeidenkin hetkien. Ja mietittäis myös sitä mitä siitä seuraa kun kaksi näin erilaiset elämän opaskirjat saaneet yrittää tulla toimeen toistensa kanssa.
Ja yritettäis unohtaa kaikenmaailman saatanat jotka houkuttelee syntiin ihmisiä samalta viivalta.
jargonia jälleen kerran.
Ennustetaan itsestäänselvyyksiä ym...
siis luitteko myös linkin?
ap