Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummi on kiva, koska se tuo aina lahjan...

Vierailija
17.08.2010 |

Mutta jos kummi ei tuokaan, koska ei ole nimppari, joulu eikä synttäri, saako lapsi olla loukkaantunut kummille? Tai pettynyt. Minkä ikäisen vois odottaa haluavan nähdä leikittävää ja mukavaa kummia vaikkei toisi lahjaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kummi ei tuokaan, koska ei ole nimppari, joulu eikä synttäri, saako lapsi olla loukkaantunut kummille? Tai pettynyt. Minkä ikäisen vois odottaa haluavan nähdä leikittävää ja mukavaa kummia vaikkei toisi lahjaa?

ihan joka ikäisen.

Tosin lapset ovat aika lailla tottumustensa orjia ja jos kummi on aina ennen tuonut MYÖS lahjan, lapsi pettyy varmasti, vaikka ilahtuisikin kummin tulosta. Pienempi lapsi myös sanoo sen ääneen, isompi osaa jo peitellä.

Mutta ei se sen ihmeempää tarkoita kuin että odotti sitä tavallsita lahjaa ja pettyi, kun ei saanut. Ei siis meinaa sitä, että kummi on turha ja vastenmielinen ilman lahjoja.

Vierailija
2/4 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuliaisia ei pidä odottaa vierailta muuta kuin merkkipäivinä. Itselläni on 6 kummilasta, enkä kyllä vie tuliaisia joka kerta, enkä ole kenenkään huomannut pahoittavan mieltään. Oletko kaikki mulle heti-tyyppi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuliaisia ei pidä odottaa vierailta muuta kuin merkkipäivinä. Itselläni on 6 kummilasta, enkä kyllä vie tuliaisia joka kerta, enkä ole kenenkään huomannut pahoittavan mieltään. Oletko kaikki mulle heti-tyyppi?

Oliko kysymykseesäni jotain sellaista informaatiota? Suonet anteeksi, en tajunnut.

Vierailija
4/4 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kysymykseesäni jotain sellaista informaatiota? Suonet anteeksi, en tajunnut.

Kun yleensäkin puit asiaa. Anteeksi, taisin silti olla liiam suorasukainen ja tehdä vääriä johtopäätöksiä?