G: luetko näitä viestejä peräkkäin vai viestipuuna?
Itse lähes ainoastaan peräkkäin ja välillä ihmettelen miten jotkut vastailevat miten sattuu.
Viestipuu olisi havainnollisempi, mutta kun se on niin huonosti toteutettu, ettei siitä sdaa kunnolla selvää
Kommentit (7)
Muuten en näe mitkä viestit olen jo lukenut ja mihin vastataan.
Ihmiset ei vastaa tiettyihin viesteihin vaan kirjoittaa vastauksen virheellisesti viimeiseen viestiin ketjussa
Ihmiset ei vastaa tiettyihin viesteihin vaan kirjoittaa vastauksen virheellisesti viimeiseen viestiin ketjussa
lukee viestit peräkkäin, joten heille on ihan sama, missä kohtaa painaa vastaa-nappia. Joten "virheellisyys" on vain niiden silmässä, jotka käyttää puukuvainta.
Mun mielestä on parasta lainata, jos haluaa erityisesti vastata johonkin viestiin. Muussa tapauksessa mä tietenkin vastaan viimeiseen viestiin.
ja vastaan aina viestiin alimman vastauksen "Vastaa viestiin" namiskasta. Ei jaksa kelailla ylös alas koko ajan sivua.
ja vastaan aina viestiin alimman vastauksen "Vastaa viestiin" namiskasta. Ei jaksa kelailla ylös alas koko ajan sivua.
Ei tarvitse painaa kuin yhtä nappia että pääsee ylälaitaan.
Toki olen samaa mieltä, linkki ketjun ensimmäiseen viestiin vastaamiseksi pitäisi löytyä myös sivun alalaidasta.
Ja itse luen viestit lakanana, jokaista viestiä ei jaksa klikkailla erikseen auki. Jos olisi lähettäjien nimet viesteissä, niin ehkä sieltä voisi edes jotain poimia.
Tai otsikossa jotain järkevää, mutta kun ei ole, siellä on vaan protestina "otsikko" tai lauseen alku, joka ei välttämättä kerro sisälöstä pal mitään.
Lainatakin voi.