Kokemuksia Nokian kaupungin Enkusta?
Siis Nokialla olevasta englannin kielisestä päiväkodista? Henkilökunta on ainakin nimiltään aika suomalaista, oppiiko siellä hyvää englantia? Entä muuten millainen paikka?
Kommentit (4)
on kaksi lasta käyny Nokian enkussa ja ollaan kyllä oltu tosi tyytyväisiä hoitoon. Lapset on oppinu kieltä hyvin. Yksi ope on kotoisin Englannista ja nyt tais tulla yksi uusi ope, joka on asunu Amerikassa muutaman vuoden. Tosi hyvin osaavat kaikki opet englantia. Meillä ei ole mitään pahaa sanottavaa, kaikki sujui tosi hyvin!
Mä en kuitenkaan ihan sanoisi, että ihan peruskoulupohjalta voi kolmivuotiaalle opettaa englantia. Mä olen itse opiskellut sitä pidempään ja asunutkin USA:ssa, mutta silti en pitäisi itseäni kovin pätevänä opettamaan englantia lapselle, joka vasta on oppimassa sitä. Ei kielioppini ja lausumiseni niin erinomaista ole.
t. ap
Tampereen ja ympäristökuntien vieraskielisistä päiväkodeista saa kertoa kokemuksia.
siellä Nokian enkussa on äidinkielenään englantia puhuva henkilö töissä. Siis asuu nyt Suomessa ja on siellä töissä mut on kotoisin Englannista. Varmasti osa henkilökunnasta on suomalaisia mutta kyllä alle kouluikäiselle pystyy englantia opettamaan ihan peruskoulu englanti pohjalta. Osa kolme vuotiaista hyvä kun osaa suomea edes puhua =)