Päiväkodin tädit, haluatteko mieluummin henk koht lahjan...
... vai koko päiväkotia ilahduttavan lahjan?
Mulla oli vaan mielessä että voisiko siellä päiväkodissa olla saatavissa jotenkin jokin "puutelista" johon tädit sitten kirjoittelevat toiveitaan (tyyliin 10 paria xx-merkkisiä askartelusaksia, lisää piirustuspaperia, Haba xx-niminen lautapeli jne). Sieltä listasta voisi sitten vaikka ennen joulua ruksata yli jonkun pelin tai parin saksia ja tuoda ne sitten joululahjaksi päiväkodille?
Tyrmäättekö koko idean...? Aattelin vaan kun kunnilla ei tunnu olevan koskaan rahaa tarpeeksi varustaa päiväkoteja.
Kommentit (11)
Kiva lukea uusia satuja välillä, ei aina joka päivä niitä samoja.
Hyvä idea. Jotkut tuota käyttäneetkin.
Joululahjaksi yhteinen kortti hoitajille ja legoja paketillinen, keväällä kun lopetti tarhan, kortit hoitajille ja siivoojille ja paketti ryhmän lapsille, tais olla taas legoja.
Joululahjaksi yhteinen kortti hoitajille ja legoja paketillinen, keväällä kun lopetti tarhan, kortit hoitajille ja siivoojille ja paketti ryhmän lapsille, tais olla taas legoja.
henkilökohtaisen lahjan. siis silloin kun lahja on kiitos minulle hyvin tehdystä työstä. Jos se on peli tai legoja tai jotain lapsille, en koe, että silloin minua kiitetään.9
ja minulle
a) suklaarasia
b) viinipullo
c) paikallislehden "risut ja ruusut"-palstalle tai Positiivareihin viesti, jossa nimeltä mainiten kehutaan, miten upea LTO mä olen.
(valitse näistä joku)
laittaa toiveita.
minusta mukavimpia lahjuksia ovat olleet kivat kirjat päiväkodille ja koko henkilökunnalle yhteinen illanvietto:)
Ajattelen myös, että jos haluaa antaa kiitoksen hyvin tehdystä työstä, se olisi jotain aikuisille suunnattua.
Ihan pieni huomion osoitus, esim. lapsen valitsema kukka lämmittää mieltä kovastikin.
jos se on kiitos työstäni. Päiväkodin lahjominen on hyväntekeväisyyttä.
Hän taas tykkäsi mieluummin lahjasta päiväkodille. Taidan seuraavalla kerralla viedä kasan kirjoja, kuitenkin 99% tuo täällä niitä nameja ja leivonnaisia, joten niistä tuskin puutetta tulee.
Mielellään joku isompi summa (vaikka vaan kerran vuodessa). Tosin jos on sellainen yleispätevämpi (esim. Stockmann tai S-ketju), niin pienempikin summa on ihan ok, esim. 20-30 euroa.
Että lahjoittaisit jotain päiväkodille.
Ainakaan mulle ei missään tapauksessa mitään henkilökohtaista krääsää!