Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodin tädit, haluatteko mieluummin henk koht lahjan...

Vierailija
16.08.2010 |

... vai koko päiväkotia ilahduttavan lahjan?

Mulla oli vaan mielessä että voisiko siellä päiväkodissa olla saatavissa jotenkin jokin "puutelista" johon tädit sitten kirjoittelevat toiveitaan (tyyliin 10 paria xx-merkkisiä askartelusaksia, lisää piirustuspaperia, Haba xx-niminen lautapeli jne). Sieltä listasta voisi sitten vaikka ennen joulua ruksata yli jonkun pelin tai parin saksia ja tuoda ne sitten joululahjaksi päiväkodille?

Tyrmäättekö koko idean...? Aattelin vaan kun kunnilla ei tunnu olevan koskaan rahaa tarpeeksi varustaa päiväkoteja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lahjoittaisit jotain päiväkodille.

Ainakaan mulle ei missään tapauksessa mitään henkilökohtaista krääsää!

Vierailija
2/11 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea uusia satuja välillä, ei aina joka päivä niitä samoja.

Hyvä idea. Jotkut tuota käyttäneetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjaksi yhteinen kortti hoitajille ja legoja paketillinen, keväällä kun lopetti tarhan, kortit hoitajille ja siivoojille ja paketti ryhmän lapsille, tais olla taas legoja.

Vierailija
4/11 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjaksi yhteinen kortti hoitajille ja legoja paketillinen, keväällä kun lopetti tarhan, kortit hoitajille ja siivoojille ja paketti ryhmän lapsille, tais olla taas legoja.

Vierailija
5/11 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökohtaisen lahjan. siis silloin kun lahja on kiitos minulle hyvin tehdystä työstä. Jos se on peli tai legoja tai jotain lapsille, en koe, että silloin minua kiitetään.9

Vierailija
6/11 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulle

a) suklaarasia

b) viinipullo

c) paikallislehden "risut ja ruusut"-palstalle tai Positiivareihin viesti, jossa nimeltä mainiten kehutaan, miten upea LTO mä olen.

(valitse näistä joku)

Vierailija
7/11 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa toiveita.

minusta mukavimpia lahjuksia ovat olleet kivat kirjat päiväkodille ja koko henkilökunnalle yhteinen illanvietto:)

Vierailija
8/11 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen myös, että jos haluaa antaa kiitoksen hyvin tehdystä työstä, se olisi jotain aikuisille suunnattua.

Ihan pieni huomion osoitus, esim. lapsen valitsema kukka lämmittää mieltä kovastikin.

Vierailija
9/11 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on kiitos työstäni. Päiväkodin lahjominen on hyväntekeväisyyttä.

Vierailija
10/11 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän taas tykkäsi mieluummin lahjasta päiväkodille. Taidan seuraavalla kerralla viedä kasan kirjoja, kuitenkin 99% tuo täällä niitä nameja ja leivonnaisia, joten niistä tuskin puutetta tulee.

Vierailija
11/11 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään joku isompi summa (vaikka vaan kerran vuodessa). Tosin jos on sellainen yleispätevämpi (esim. Stockmann tai S-ketju), niin pienempikin summa on ihan ok, esim. 20-30 euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän