petin, tunnustin, jätin... kysyttävää?
Kommentit (10)
Oletko hölmö? Omissa nahoissa pitää kärsiä tunnontuskat, ei pilata toiselta elämää...
Oletko hölmö? Omissa nahoissa pitää kärsiä tunnontuskat, ei pilata toiselta elämää...
se elämä sen parempi olisi vaikka ei kertoisi pettämisestä.
Niin sitä pitää. Harva uskaltaa tunnustaa mitä on tehnyt ja antaa toiselle mahdollisuuden lähteä.
eroa muttet osannut "saada sitä aikaiseksi" muuten? Oletko siis alistettu suhteessa vai oliko vain paha olla muttet osannut määritellä miksi? Koetko että mies ansaitsi loukkauksen? (oli neutraali kysymys)
tein samalla lailla. Seurustelu oli todella heikoilla kantimilla muutenkin, ero oli vain ajan kysymys. Löysin toisen, se vain vauhditti eroa. Kerroin poikakaverille löytäneeni toisen ja kerroin jättäväni hänet.
eroa muttet osannut "saada sitä aikaiseksi" muuten? Oletko siis alistettu suhteessa vai oliko vain paha olla muttet osannut määritellä miksi? Koetko että mies ansaitsi loukkauksen? (oli neutraali kysymys)
en siis ole ap. Kai sitä sisällään ajatteli että saitpahan paska nenillesi, kun kerroin löytäneeni uuden. Halpamaista ja lapsellista ja näin 13v jälkeen hävettää (pettäminen erityisesti) mutta silloin se tuntui ihan ok teolta (sekä pettäminen että sen tunnustaminen).
meillä oli siis seksiä ainoastaan minun alotteestani. Yleensä kerta/kuukaus. Sitten päätin, en tee enää aloitetta! Tuos meillä ei ollut seksiä 2,5 vuoteen
Puhuttiin asiasta ja sanoin, että tämä ei ole minun mieleen. Mikään ei muuttunut...
tässä tulos
-ap-
ps. mies olisi antanut anteeksi pettämiseni
Jos olisit vain lähtenyt vuosia sitten ja ilman pettämistä, niin uskoisin että olisit onnellisempi. Nyt menetit exän kanssa vuosia elämästäsi ja itsekunnioituksesi pettämällä.
Kuulostaa surulliselta elämältä.
Jos olisit vain lähtenyt vuosia sitten ja ilman pettämistä, niin uskoisin että olisit onnellisempi. Nyt menetit exän kanssa vuosia elämästäsi ja itsekunnioituksesi pettämällä.
Kuulostaa surulliselta elämältä.
että seksi ei ole minulle tärkeää vaan se, että lapsilla on molemmat vanhemmat.
Itseasiassa itsekunnioitukseni on vaan noussut pettämsen jälkeen.
Onnellisempi uskon, että olisin nyt, mutta olin hölmö.
Skulaiseni on nytkin vastaan eroani
-ap-