tupperwaren konsultteja
Onko täällä henkilöitä jotka olisivat valmiita kokeilemaan työtä jossa sais itse valita työpäivät ja samalla tienata rahaa vaikka ihan vaan harrastuksena.Ilmottakaan mulle yv.llä jos kiinnostaa tupperwaren myyntityötä konsulttina.Tämä ei vaadi mitään alkukoulutusta .Sopii pientenlasten äideille jotka haluavat omaa aikaa ja rahaa .
Kommentit (4)
Ensimmäisen kerran lähdin opiskelijana, jolloin piti myydä vähintään 200e/esittely ja pitää vähintään 2 esittelyä/vko. Ei passannut mulle esim. tenttiviikoilla. Tästä alkoi tulemaan noottia. Tai jos esittelyitä oli tarpeeksi ei ollut myyntiä tarpeeksi. Väkisin olis pitänyt ihmisiä vinkua mukaan. Lopetin, koska painostus oli liian kova.
Toinen henkilö onnistui minut sitten värväämään, kun hänen tiimivetäjä sitten totesi, ettei heidän tukussaan oo tällaista. Katinpaskat, paljon pahempaa... Joillekin se sopii, mutta pienen lapsen äidille ei oikein, koska alkuun ollaan aika ymmärtäväisiä, mutta sitten aletaan vaatimaan huimia myyntituloksia, tai sitten ostamaan itselle "varastoon", jotta ei tiimivetäjä (vai mikä se oikea nimitys olikaan) ei menetä esim. autoa tms.
näitä "ystäviä" tämän jälkeen. Olihan se kauheeta jättää ryhmä, mutta kun saneltiin ehdot paljonko on myytävä yms. niin ei sopinut vaan minulle.
AP:lle se ehkä sopii, ja on ihmisiä joilleka se tyyli sopii, esim. juosta viidessä esittelyssä joka ilta.
Tupperikin on vain yksi pyramidi-huijauksen muoto, kiltimmästä päästä mutta kuitenkin. Kehottaisin että jätätte sen yv-napin painalluksen toiseen kertaan.