Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeet PCO:n hoitoon?

Vierailija
16.08.2010 |

Tiedän, että monilla e-pillerit auttavat pco oireisiin, mutta itselleni ei sovi minkäänlaiset e-pillerit. Aiheuttaa niin kamalaa päänsärkyä, että olen aina viikon petipotilaana kierron loppupuolella.

Itselläni alkaa noita oireita olemaan aknesta liikakarvoitukseen, kiertohäiriöistä puhumattakaan ja olen pohtinut voisiko gyne määrätä jotain muuta lääkettä joka voisi helpottaa oireita. Lapsia en aio enempää hankkia ja puhetta onkin ollut jos mies kävisi vasektomiassa, joten ehkäisykin olisi sitten sen puolesta kunnossa.

Kertokaa mitä lääkkeitä tms. pco oireisiin olette saaneet ja onko niistä ollu minkälaista apua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

diane novaa kokeilin, mutta aiheutti kovia vatsakipuja. Se kun auttaisi liikakarvoitukseen ja akneen. Nyt syön Proveraa. Se säännöllistää kierron, mutta ei auta karvoitukseen eikä akneen. Ehkäisy pitää sen kanssa hoitaa jollain muulla tavalla.

Vierailija
2/5 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus, metformiini, karppaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli diabeetikon ruokavaliolla pitäisi oireiden vähetä/kadota ainakin lievässä PCO:ssa.

PCO:han liittyyn myös insuliinin heittelyä, joka taasen vaikuttaa hormonitasapainoon.

Itse sain ruokavaliosta ison avun!

Vierailija
4/5 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa juuri aiheuttaa tuota aknea ja liikakarvoitusta. Juuri niistä olisin halukas ainakin hillitsemään.

Laihdutus ei tule kysymykseen, koska olen normaalipainoinen ja karppaustakin olen kokeillut. Auttoin hieman akneen kylläkin, muttei kiertohäiriöihin tms.

Metformiinista en ole kuullutkaan.

ap

Vierailija
5/5 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa juuri aiheuttaa tuota aknea ja liikakarvoitusta. Juuri niistä olisin halukas ainakin hillitsemään. Laihdutus ei tule kysymykseen, koska olen normaalipainoinen ja karppaustakin olen kokeillut. Auttoin hieman akneen kylläkin, muttei kiertohäiriöihin tms. Metformiinista en ole kuullutkaan. ap

aloittamisen jälkeen. Akne on pysynyt samanlaisena. Metformiini on varsinaisesti diabeteslääke. Olen kokeillut sitä, mutta se ei sopinut minulle, koska aiheutti alhaisia sokereita

se aiempi proveran käyttäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme