Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi aiheinen kysymys:

Vierailija
16.08.2010 |

Onko sinulla ja puolisollasi sellaista seksiä joka ei pääty yhdyntään? Suulla ja käsillä hyväilyä pelkästään, niin että molemmat saavat orgasmin ja ovat tyytyväisiä?

Suosittelen kokeilemaan!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on sellaista seksiä, joka ei pääty yhdyntään, mutta mies saa orgasmin. Sellaista seksiä, jossa minä saisin mitään ei ole.

Vierailija
2/8 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on sellaista seksiä, joka ei pääty yhdyntään, mutta mies saa orgasmin. Sellaista seksiä, jossa minä saisin mitään ei ole.

vaikutat jotenkin niuholta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä tyytyväinen seksiinne jos et itse siitä mitään saa? Itse en kyllä noin voisi olla...

Vierailija
4/8 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutat jotenkin niuholta.

Vierailija
5/8 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä tyytyväinen seksiinne jos et itse siitä mitään saa? Itse en kyllä noin voisi olla...

Tässä sitä ollaan, vaikka kaikenlaista on yritetty. Puheella ja kokeilemalla, harjoittelulla ja yrityksellä, mutta en minä silti mitään saa. En oo koskaan saanut.

Vierailija
6/8 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä ollaan, vaikka kaikenlaista on yritetty. Puheella ja kokeilemalla, harjoittelulla ja yrityksellä, mutta en minä silti mitään saa. En oo koskaan saanut.

Onko sinulla vibraattori? Itsekin olen melko epäherkkä, mutta kunnon täryllä tulee. Käsin kestää ja usein into lopahtaa hiertymiseen ;). Miehen on vielä vaikeampi saada tulemaan suulla(käsin, pelkällä penetraatiolla ei mitään toivoa.

On kyllä olemassa naisia, jotka vain eivät saa, mutta heitä on oikeasti aika vähän.

Vierailija
7/8 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhdytään aina kun on seksiä.

Vierailija
8/8 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla vibraattori? Itsekin olen melko epäherkkä, mutta kunnon täryllä tulee. Käsin kestää ja usein into lopahtaa hiertymiseen ;). Miehen on vielä vaikeampi saada tulemaan suulla(käsin, pelkällä penetraatiolla ei mitään toivoa.

On kyllä olemassa naisia, jotka vain eivät saa, mutta heitä on oikeasti aika vähän.

se edellyttää noin tunnin mittaista sessiota jossa keskitytään vain siihen vibraan klitalla, mun on oltava ihan tietyssä asennossa eikä asentoa saa vaihtaa välillä. Tätä ei voi toteuttaa miehen (tai ylipäätään kenenkään irl) kanssa.