Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytykö täältä muita kotirouvia?

Vierailija
16.08.2010 |

Millaisessa elämäntilanteessa olet ja elät?

Miksi olet valinnut kotirouvailun?

Harrastuksia?

Tulevaisuudensuunnitelmia?

Miten parisuhteesi voi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäisen äiti olen. Olen kotona siksi että en halua, että lapsi lähtee aamuisin yksin kouluun ja on iltapäivät yksin kun tulee koulusta. Harrastuksia ei ole. Lapsen harrastukset vievät niin paljon aikaa. Tulevaisuudensuunnitelmia ei ole, elän päivän kerrallaan. Parisuhde voi erinomaisesti.

Vierailija
2/8 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perheenäiti, kolme lasta ja mies työelämässä. Varallisuutta on siunaantunut sekä hänelle että mulle itselleni sen verran, että töitä ei tarvitse tehdä, osakesijoittamista harrastelen nyt kun lapset ovat jo kaikki kouluiässä. Harrastuksia piisaa vaikka toisille jakaa. Parisuhde voi ihan hyvin. Yksi on varmaa, työelämään en aio palata, kun ei kerran ole pakko.

t. rikas ja laiska akateeminen kotiäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies töissä, itselläni ei ole harrastuskia mutta lapsella on yksi. Haluan olla kotona lapsen kanssa mahdollisimman pitkään, ainakin vielä ekan luokan ja ehkä sen jälkeenkin. Mies on töissä ja riittävän hyväpalkkainen ettei minun tarvitse mennä töihin jollen sitä halua. Tykkään olla lapsen kanssa kotona ja parisuhde voi hyvin (vaikka tänään meillä olikin pieni kina :D )

Vierailija
4/8 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde voi hyvin. Omasta tahdostani, en halua laittaa lasta päiväkotiin. Harrastuksia ei ole. Lapsella on. Kotona olen pitkään varmaan vielä ainakin 5v. Mieheni on töissä ok ammatissa, jotta pärjäämme näin.

Vierailija
5/8 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusimme, että olen kotona mahdollisimman pitkään mutta olin kyllä aikanani ajatellut, että olisin töissä, kun lapset ovat koululaisia. Kas kummaa, kun kouluaika lähestyi, tuntui edelleen merkitykselliseltä olla kotona vastaanottamassa pieniä koululaisia. Mies tienaa sen verran, että tulemme hyvin toimeen mutta varakkaita emme ole. Omia harrastuksia ovat lähinnä lenkkeily ja yhdistystoiminta.

Parisuhde voi ihan ok. Oman stressinsietokykyni tuntien olisimme varmasti eronneet, jos minäkin olisin oman alani kokopäivätöissä.

Mistä päin te muut kotirouvat olette? Minä pk-seudulta.

Vierailija
6/8 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäiti hoitaa lapsia kotona, kotirouvan (on muuten vanhoillinen sana, oisko joku parempi?) lapset ovat jo koululaisia tai aikuisia.

Vierailija
7/8 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi meni syksyllä toiselle luokalle ja jäin kotiin, sillä paikkaa iltapäiväkerhosta ei saatu. Taloudellinen tilanne meillä on niin hyvä, että kotona olo onnistuu pitempäänkin. Harrastuksina ovat koirat ja kielten opiskelu. Parisuhde voi nyt erittäin hyvin, kun mies voi keskittyä täysillä uraansa ja minä kotii ja lapseen. Stressi ja hermoilu työn ja kotielämän sovittamisesta yhteen on jäänyt taakse.

Vierailija
8/8 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa elämäntilanteessa olet ja elät?

Meillä lapset 8v,6v,2v ja 6kk. Kotona olen ollut ensimmäisen lapsen syntymästä asti.

Miksi olet valinnut kotirouvailun?

En halua laittaa lapsia päivähoitoon, ehtivät olemaan "laitoksissa" vanhempanakin. Kavereita lapsilla riittää. Eikä koululaisten tarvitse tulla tyhjään kotiin.

Harrastuksia?

Leivon paljon, teen monesti myös tuttaville ja ystäville tilauksesta kakkuja sekä muuta tarjottavaa.

Tulevaisuuden suunnitelmia?

Lisä koulutusta ajattelin hankkia, kun nuorimmainen lähtee esikouluun. Tällä hetkellä olen sairaanhoitaja.

Miten parisuhteesi voi?

Parisuhde voi oikein hyvin. Molemmilla on omaa aikaa ja omia ystäviä. Mutta saadaan myös paljon olla perheen kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme