Saan kelasta 2590€
Kuussa puhtaana käteen.
Onni asua Suomessa jossa pidetään huolta asukkaista :)
Kommentit (42)
Mutta pärjätään lasten kanssa.
Vuokrasta maksettavaksi jää reilu pari sataa.
Nettiyhteys sisältyy vuokraan.
Lasten kanssa kyllä kaikki menee mitä tuleekin.
Ap
Kelalta saataviin rahoihin vaikka ne tilapäisesti kelasta tuliskin. Kyllä se valtio jossain vaiheessa perii rahat takaisin isältä, jos se on mahdollista.
Mä oon kyl muuten samaan mieltä, liikaa tukia. Mene töihin ja elätä lapsesi, kun olet ne tehnytkin.
Lasten isä on töissä joten rahat peritään kyllä.
Minun ei elatusmaksujen perään tarvi enää kysellä joten helpompaa meille.
Töihin menen heti kun työpaikan löydän.
Työkokemusta vaan ei pahemmin ole kun vuosia olen kotiäitinä ollut. Siitä johtuen en ole töitäkään saanut.
Tarhapaikka meille on myös ilmainen :)
Ap
vuokra ruoka vaatteet sähköt puhelin harrastukset nettiyhteys matkaliput tai autokulut
ja se on sähkö.. ei sähköt..ehehhee,
Kuussa puhtaana käteen. Onni asua Suomessa jossa pidetään huolta asukkaista :)
vanhemmat ja opintolainaa vinot pinot.
Nämä aloitukset vetävät pohjaa niiltä todella epäonnisilta perheiltä, jotka kitkuttelevat ja käyvät leipäjonosta vanhentunutta ruokaa.
Onnea vain sinulle ap! Meitä neljä ei ylletä samaan sinun kanssasi! Huijaamaan en halua rueta, koska se on vastoin arvojani.
Muttei vakuutuksia.
Omaa autoa ei ole. Muksut pyöräilee hoitoon/kouluun/harrastuksiin.
Sähkölasku ei ole iso kun ei kauheasti saunota.
Ap
Hoida edes ite lapses, jos et niitä elättämään pysty.
Mä en kehtais ikinä myöntää, että nyhdän kaikki mahdolliset tuet ja sitten vielä perse homeessa makaan himassa kun lapset on hoidossa. En ikinä!
Yksi eskarilainen.
Hoitopaikka on varalla jos töihin satun pääsemään.
Muuten on vaan eskariajan.
Juuri lomailtiin koko kesä (toukokuun lopusta nyt eskarin alkuun)
Ap
Lasten isä on töissä joten rahat peritään kyllä.
Minun ei elatusmaksujen perään tarvi enää kysellä joten helpompaa meille.Töihin menen heti kun työpaikan löydän.
Työkokemusta vaan ei pahemmin ole kun vuosia olen kotiäitinä ollut. Siitä johtuen en ole töitäkään saanut.Tarhapaikka meille on myös ilmainen :)
Ap
vaan ainoastaan kelan kautta. Menee vähän pohja tolta sun alotukselta.
Yksi eskarilainen.
Hoitopaikka on varalla jos töihin satun pääsemään.
Muuten on vaan eskariajan.Ap
Lopeta jo toi provoaminen! Esiopetus on kaikille ilmaista.
vanhemmat ja opintolainaa vinot pinot. Nämä aloitukset vetävät pohjaa niiltä todella epäonnisilta perheiltä, jotka kitkuttelevat ja käyvät leipäjonosta vanhentunutta ruokaa. Onnea vain sinulle ap! Meitä neljä ei ylletä samaan sinun kanssasi! Huijaamaan en halua rueta, koska se on vastoin arvojani.
Minulla on todellakin onni ettei leipäjonossa tarvitse käydä.
Toivon ettei tarvisi muidenkaan.
Minun onneni on myös että velkaa ei ole (opiskeluajan sain asua kotona ja vanhemmat kustansi opiskelun)
Ja minä mitään provoa.
Lapsi on ilmaisessa esiopetuksessa, mutta hoitopaikka on kuitenkin olemassa.
Kun viime syksyllä/talvella kävin kurssia oli kuopus tarhassa. En maksanut tarhapaikasta mitään.
Ap
että aloitat kertomalla saavasi sen ja sen verran rahaa puhtaana käteen kelasta. No sitten käy ilmi, että osa on asumistukea, joka ei tule puhtaana käteen. Sen jälkeen käy ilmi, että summasta osa on elatusmaksuja, joka sekään ei ole mikään tuki vaan kela toimii vain välittäjänä.
Sitten lesoilet ilmaisella tarhapaikalla. Joka on jo etu, mutta kyse on sellaisesta edusta, jonka saa jokainen lapsiperhe. Sama juttu on kyllä ton lapsilisänkin kanssa, pl. yh-korotus.
Mitä siis jää jäljelle. Onneton provo.
että aloitat kertomalla saavasi sen ja sen verran rahaa puhtaana käteen kelasta. No sitten käy ilmi, että osa on asumistukea, joka ei tule puhtaana käteen. Sen jälkeen käy ilmi, että summasta osa on elatusmaksuja, joka sekään ei ole mikään tuki vaan kela toimii vain välittäjänä. Sitten lesoilet ilmaisella tarhapaikalla. Joka on jo etu, mutta kyse on sellaisesta edusta, jonka saa jokainen lapsiperhe. Sama juttu on kyllä ton lapsilisänkin kanssa, pl. yh-korotus. Mitä siis jää jäljelle. Onneton provo.
Väärin siis kirjoitettu/ymmärretty tuo puhtaana käteen, pahoittelen.
Hämmästyin vaan itsekkin tuota summaa mikä kelasta tulee.
Eli näin hyvin on meillä asiat vaikka yksin lapsista huolehdin, eikä töitäkään tällä hetkellä ole.
Onni asua Suomessa :)
Ap
asumiestuen jälkeen?
Exäsi on luuseri joka ei itse maksa elareitaan niinkö?