Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

muistaakohan se enon kolarissa kuolleiden vanhempien lapsi koskaan vanhempiaan :(

Vierailija
15.08.2010 |

voi pientä ressukkaa kolmevuotiaaana orvoksi :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa!

Vierailija
2/17 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin muistan äitini.pätkiä elämästä äidin kanssa, ennenkuin hän jätti minut isälleni ja lähti.

olin silloin 3v.

Vierailija
4/17 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin muistan äitini.pätkiä elämästä äidin kanssa, ennenkuin hän jätti minut isälleni ja lähti.

olin silloin 3v.

vanhempien erotessa he olivat 3 ja 4

ap-

Vierailija
5/17 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten asioita? Onko mielenterveysongelmia? Ei normaalilta kuulosta. Hanki apua itsellesi.

Vierailija
6/17 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän kuoli kun olin vasta täyttänyt kolme.

Mutta toivottavasti tuo lapsi saa hyvän ja rakastavan kodin.

Vierailija
7/17 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin silloin 3v.

vanhempien erotessa he olivat 3 ja 4

ap-

Vierailija
8/17 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistatteko, miltä teistä tuntui 3- vuotiaana, vaikka se ettei nähnyt enää vanhempaansa?

Vierailija
9/17 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten asioita? Onko mielenterveysongelmia? Ei normaalilta kuulosta. Hanki apua itsellesi.

kohtaloa saa ja on oikeus miettiä! Sitä sanotaan empatiaksi, esimerkiksi! Jos sulta kuolisi lapsi tai mies ja ketään ei liikkuittaisi millään tavalla, kukaan ystäväsi ei kävisi luonasi, mitäpä tuumaisit!

Tämä ei ole korppikotkan uteiliaisuudenhalua, pelkkää surua kaikkien läheisten puolesta.

Vierailija
10/17 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tapahtuma tapahtui eilen! ei tässä ole päiväkausia voitu asiaa jauhaa

-ap-

Vierailija
11/17 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin loukkaisi, jos minulle olisi sattunut jotain ja sitä täällä vatvottaisiin. Vai haluaisitko itse sitä?

Vierailija
12/17 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella on ihan hyvät mahdollisuudet saada onnellinen elämä itselleen. hän on vielä nuori ja sopeutuu tilanteeseen. hän saa liikennevakuutuksesta eläkettä kunnes on opintonsa suorittanut loppuun, joten toimeentulo on turvattu aikuisikään asti. toivottavasti hän saa hyvän kodin sukulaisten luota tai sitten sijoituksesta tai adoption kautta muualta.

Vierailija
13/17 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin loukkaisi, jos minulle olisi sattunut jotain ja sitä täällä vatvottaisiin. Vai haluaisitko itse sitä?

Vierailija
14/17 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella on ihan hyvät mahdollisuudet saada onnellinen elämä itselleen. hän on vielä nuori ja sopeutuu tilanteeseen. hän saa liikennevakuutuksesta eläkettä kunnes on opintonsa suorittanut loppuun, joten toimeentulo on turvattu aikuisikään asti. toivottavasti hän saa hyvän kodin sukulaisten luota tai sitten sijoituksesta tai adoption kautta muualta.

minulla itseasiassa ei ole muistikuvia millainen olin kolmevuotiaana, en musita edes ensimmäistä koulupäivääni. Minulla ei ole kyllä ollut kauhean positiivinen lapsuus

-ap-

Vierailija
15/17 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muistikuvia on.. suru ja yksinäisyys kuitenkin.

Vierailija
16/17 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkein eniten minua on kiukuttaneet ja ärsyttäneet säälittelijät ja voivottelijat. Ok, olisihan se kiva jos olisi vanhemmat, mutta minun elämäni ei siihen päivään loppunut. Eikä loppunut tuon 3- vuotiaankaan, hänellä on kaikki mahdollisuudet saada hyvä elämä vielä. Ehkä hiukan toisenlainen, mutta hyvä.

Vierailija
17/17 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieninä. Olivat kuin huutolaisia toisten nurkissa. En usko, että liiemmälti paremmin asiat ovat nykyisinkään, ellei tosiaan löydy sijaisperhettä, joka jaksaa rakastaa ja olla läsnä, kohdata kaikki se, mitä vieras lapsi tuo.