Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä on?

Vierailija
15.08.2010 |

Ahdistaa ja tuntuu möykky välillä vatsassa/kurkussa, ei pysty keskittymään ajoittain. Sitten kun rupean tekemään jotain niin saatan innostua ja saada aikaan paljonkin. Välillä pakko purkautua miehelle ja lapsille ja huutaa, kadun kuitenkin tätä. Tuntuu että ajoittain että itsetunto ja arvostus on huono. Surulliset uutiset koskettavat ja surulliset elokuvat myös. Tämä alkanut lasten syntymän jälkeen. Sanokaa mikä tähän auttaa? Niin ja ikää on 32v

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi poistaa mutta raskaaksi en halua! Hormonaalinen ehkäisy ei oikein sovi minulle ainakaan pillerit..aiheutti mielialan vaihteluita ja ärtyvyyttä.

Olen käynyt psykiatrilla ja lätkäisi reseptin ja ahdistushäiriödiagnoosin. Terapiassa olen käynyt satunnaisesti mutta en ole vielä valinnut terapauttia ja pitäisi sitten uudestaan mennä psykiatrille. Tosin olen nyt kuullut huonoa juttua terapiasta...jotkut tehneet itsemurhan. En tiedä ja pelottaa...ehkä ekana se hormonikierukka pois, pitää vaan miettiä ehkäisy vaikka seksiä harvakseltaan onkin.

Vierailija
2/3 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ollut tuollainen raskaana:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aikalailla samassa jamassa hormpnikierukan laitatettuani. Harkitsen poistoa, jotta mieliala tasoittuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän