Minkä hintaisia synttärilahjoja teidän lapset vie kavereilleen?
Meidän tyttö 5v kävi ekoilla kaverisynttäreillä tänään ja vei lahjaksi Helinä keiju -palapelin (maksoi 4,90 egeä). Mielestäni lahja oli oikein sopiva, mutta nyt alkoikin mietityttämään. Lapseni nimittäin toi mukanaan juhlista jättimäisen ongintapussin, jossa oli sisällä: iso pehmoheijastin, kaksi ihanaa kynää ja pieni kuviollinen vihko, pari lakua ja purkkapötkö. Pussi itsessään oli upea Hello Kitty -kuvioitu. Taisi ongintapussi olla ihan samaa hintaluokkaa, ellei kalliimpi, kuin meidän tytön viemä lahja!
Kyselin, että mitäs muuta tuo sankari oli saanut lahjaksi ja tyttöni kertoi että "Anna" antoi sellaisen littlest petshop kaupan jossa oli petsejä ja niiden tarvikkeita mukana, oli saanut myös barbeja, bratzeja ym. Auts!
Kommentit (32)
viitonen on mielestäni ihan hyvä summa, varsinkin jos kaverisynttäreitä on usein. Lapseni on vielä alle 3, joten kaverisynttäreille, jonne siis minäkin menen mukana, hankin 7-10€ lahjan.
Tota bratz-juttua ei kannata säikähtää. lelukaupoissa on aika useasti noita nukkeja joitain malleja halvennuksella. Sitä minäkin sitten harrastan, teen ns. hyviä kauppoja ja ostan runsaalla kympillä parinkympin nuken.
Tänään kävi nolosti kun tyttö meni vähän puun takaa tulleille synttäreille ja sai mukaan 6€ systeemin, joka oli ollut pahanpäivän varalla. Ostin sitten nannapussin kylkeen..
halvemmalla harvoin löytyy mitään kovin kivaa, kun en jaksa tarjouksista löydettyjä lelujakaan kauaa säilöä "varalta"..
Meilläpäin annetaan myös jokaisella vieraalle lahjapussukka lähtiessään.
summana n. 5e. Sillä saa jo ihan kivoja lahjoja minusta esim. Pet shopin.
eskarilaisten lahjat. Usein ostan alesta, jotain normaalisti kalliimpaa. Molemmat lapset vievät oman lahjan.
Viime synttäreillä, itse mietin, että jos olis pokkaa niin pyytäisin jokaiselta vieraalta rahaa. Ei mitään kymmentä euroa vaan pari. Jos tulee kymmenen vierasta, saisi tyttö 20€ ja voisi ostaa itse sillä mitä haluaa.
Näin säästyisi muiden rahat ja me krääsältä.
Mut ei oo pokkaa minulla.
meneekö synttäreille 1, 2 vai 3 lasta ja hiukan myös kaverisuhde.
Siis kuopuksen (4v) kavereille viedään alle 10e lahja.
Isompien lasten synttäreille 10-15e, jos yksi lapsi menee synttäreille. Jos kaksi, lahjan hinta voi olla 20e. Jos kaksi menee parin parhaan kaverin synttäreille, lahja voi olla 25e. Myös ystäväni lapsille (vaikken itse mene) saatan ostaa 20-25e lahjan.
Ja juurikin niille parhaille kamuille, joiden kanssa lapseni joka päivä leikkii, menee nuo kalliimmat ja paremmat paketit. Tietysti!