Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistellaanko noloa juttuja lapsuudessa ja nuoruudessa?

Vierailija
01.09.2010 |

Minulla oli sellainen ruma tapa, että ryntäsin kylpyhuoneeseen leikkimään vesihanalla kun perhe poistui kotoa. Olin 13-vuotias kun keksin miten kivalta tuntuu valuttaa vettä alapäähän. Heti kun vanhemmat poistuivat esim. kauppaan, juoksin vessaan, riisuin pikapikaa vaatteet ja heittäydyin suihkuun. Ja nolo juttu: huusin täysiä aina kun sain orkun. Kerrostalossa. Naapurit varmaan tykkäsi? Eka oli aina niin mahtava että huusin ihan niin että kurkkuun alkoi sattua. Seuraavat olivat laimeampia mutta myös huudon arvoisia. Lopetin vasta kun alapää tuntui hellältä ja orkut ei enää tullut vaikka mieli teki. Saatoin olla tunninkin suihkussa. Sitten pukeuduin, alapää jyskytti ja tuntui aralta ja kävelin jalat kaukana toisistaan vaikka lukemaan kirjaa.

Ja sama toistui kun vanhemmat poistuivat taas kotoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkatko vielä samoin.

Vierailija
2/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo sinun juttusi kuulostaa ällöltä, jatkatko vielä samoin.

kommenttisi kuulostaa ääliöltä.

Mä harrastin kanssa omaa kivaa suihkulla, mutta kylvyssä. Enkä huutanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä noin enää tee. En ajatellut että se olisi ällöä. Oma lapsesikin voi tehdä noin kun poistut kotoa! Tai ajattele, mitä jos hän tekee sitä samalla kun sinä istut parin metrin päässä katsomassa BB:tä!

Minusta tuo oli noloa, minua hävetti että teen sellaista mutta en kuitenkaan halunnut lopettaa. Edelleen ajattelen sitä suihkupäätä maailman parhaana rakastajana :S

Eikö muut halua kertoa noloja juttuja lapsuudesta? :)

t. ap

Vierailija
4/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minua alkoi nolottamaan vieläkin enemmän kun kaikki naureskelee. Ääh.

t. ap

Vierailija
5/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se on täälläkin tunnustettu fakta, että suihkuorkut on aivan parhaita. Ei mitään hävettävää, josko vaikka ne naapuritkaan ei kuulleet, että mistä asunnosta se huuto tulee. :)

Vierailija
6/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä olikin tosi kiinnostavia kuvia ja juttuja!

Pippeleitä, pimppejä, sikiön kehitystä, kaikkea mikä alakouluikäistä ihan tajuttomasti kiinnosti. Kiinnostavimpia ja kamalimpia olivat kuvat sukupuolitautisista elimistä, huihui.

Niitä kuvia sitten pällistelin salaa, kun mummo lähti vaikka kaupassa käymään. Sitten kuulostelin koska hän tulee ja vips, kirja äkkiä takaisin hyllyyn ja joku Akuankka naaman eteen :D

Vierailija
7/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni (hänen poikansa) kanssa...

Vierailija
8/8 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 10-vuotiaana kerroin serkulleni vitsin "Pikku-Kalle näki äidin ilman housuja ja kysyi mikä tuo on, äiti vastasi villakoira. Pikku-Kalle näki isän ilman housuja ja kysyi mikä tuo on, isä vastasi lenkkimakkara. Seuraavana päivänä Pikku-Kalle sanoi vanhemmille että näki yöllä äidin villakoiran syövän isän lenkkimakkaraa".