Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko pitäis siskolle maksaa ylläpitokuluja lukiolaispojasta?

Vierailija
14.08.2010 |

mun 16-v muuttaa lukioon toiselle paikkakunnalle, ja tarkoitus on asua mun siskon luona, siellä on tilaa ja poika on sopinut jo asian. Siis ruoasta jne "ylläpidosta", mikä olis sopiva summa/kk? Ne on varakkaampia kuin me, ettei se taloudellisesti sinänsä kuulemma ole mikään rasitus, mutta haluan silti maksaa oman pojan ruuat jne, tietysti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokrasta ole kyse, niin olisko jotain 100e/kk?

Vierailija
2/5 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itse maksaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toi 100 € on hävyttömän vähän. Kyllähän teini-ikäinen syö aika paljon, lisäksi käyttää sähköä, vettä, wc-paperia yms...

Mä sanoisin 200-250€

Vierailija
4/5 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

150.- jos on viikonloput kotona.

Vierailija
5/5 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskustella asiasta siskosi kanssa. Kysy jos hänellä olisi jotain mielipidettä asiasta. Tai voisitte sopia ensin jostain summasta, ja vaikka kolmen kuukauden kuluttua tarkistaa se summa, onko kattanut kulut vai tarvitseeko maksaa vähemmän/enemmän.

Riippuu ehkä myös pitkälti siitä, olisiko poikasi kaikki lomat ja viikonloput kotona vai siskosi luona. Sanoisin, että jos rahasta ei ole älyttömän tiukkaa, niin lähtisin siitä, että maksat 50 €/viikko. Tätä summaa on sitten helpompi tarvittaessa vaikka laskea, jos siskosi mielestä koko summa ei ole "kulunut".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän